Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eisprong klachten???

• Auteur

He meiden,

Ik had even een vraagje, misschien dat jullie me kunnen helpen…
    Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden en we hebben afgelopen week druk geklust…erg fijn….
    😉

Nu heb ik gisteren mij Ei gehad, en zou ik dan nu al zwangerschaps klachten kunnen hebben of moet het dan eerst ingenesteld zijn?
    Beetje dommme vraag misschien

Ik voel namelijk erge rommmel in mijn buik,wat “licht” in het hoofd en voel me gewoon anders.
    Maar misschien is dit ook wel wishfull thinking…

Bedankt alvast.

Valesca
    Lid
    #4085284 Quote

ik denk dat het wishfull thinking zal zijn, maar het zou voor zover ik weet wel mogenlijk kunnen zijn dat je zo snel iets kunt voelen….al zal het dan wel heel erg vroeg zijn

#4085394 Quote

Hai Juliette,

Het is wel degelijk mogelijk om klachtjes te krijgen na je ei en voor je ms. Meerdere dames hebben dit al gehad. Wel is het zo dat wanneer je iets heel graag wilt, je het ook kan en gaat voelen.. Hoop mag, maar hou er rekening mee dat het niet zo hoeft te zijn.

Ik duim voor je!

Grtjs,

#4085579 Quote

Bij de eerste 3 zwangerschappen wist ik juist de dag na de eisprong dat het raak was. Maar beschrijfbare klachten kan ik het niet noemen. En mijn huidige zwangerschap voelde ik pas een paar dagen voor mijn nod, maar ook niet met de standaard klachtjes.

Tijdens de keren dat ik niet zwanger was en weer ongi werd, voelde ik juist de standaard dingen.

Tja, lekker vaag verhaal.

#4085727 Quote

He meiden bedankt voor jullie reactie
    En hoop dat het duimen werkt!!!
    Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct