Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Flauwvallen..

• Auteur

Ik heb het bij me vorige zwangerschap ook gehad. Ook door een te lage bloeddruk. Mij werd toen geadviseerd om indd een paar zoute dropjes te eten, wat chips of kruidenbouillon.
    Ik kon toen ook echt niet meer alleen douchen, dat was niet vertrouwd, dus ging ik ’s avonds douchen, als me man thuis was en erbij stond.
    Wat vervelend dat je dat al zo vroeg in de zwangerschap hebt.
    Hopelijk wordt het wat minder,en krijg je nog andere goeie tips wat je kunt doen.

Liefs marielle

#4085687 Quote

Hey Marinally, het klopt dat veel drop eten tijdens de zwangerschap af te raden is, omdat je er een hoge bloeddruk van kan krijgen en dat is schadelijk voor jezelf en de baby. In het geval van een behoorlijk lage bloeddruk hoef je daar niet bang voor te zijn en heb je juist dingen nodig die de bloeddruk een beetje omhoog helpen.. Heel verstandig dat jij je verslaving opgegeven heb ;-). Ik hoop dat je bloeddruk het prima blijft doen.

x Taraneh

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct