Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Echo gehad

• Auteur

Hoi Meiden,

Heb vandaag een echo gehad en heb de kleine baby gezien en het hartje gehoord!!
    Het moest wel inwendig maar goed dat is niet erg we hebben het gezien en het zag er goed uit.
    Volgende week heb ik de termijnecho want waarschijnlijk ben ik een week korter in verwachting dus 9 weken inplaats van 10.

Ben zo blij dat alles goed is!!!

Liefs Zonnetje

wurmpie
    Bijdrager
    #4085386 Quote

Hey zonnetje,

Gefeliciteerd met jullie goede echo!!!
    Hummm….een week korter…dat zou balen zijn he,dan moet je een weekje langer wachten voordat je het in je armen mag houden 😉

Heel veel succes en plezier volgende week bij de 2e echo!

#4085407 Quote

Hey zonnetje,

Wat super! Gefeliciteerd!!
    Ben misschien wel iets té nieuwsgierig…….maar hoe gaat zo’n inwendige echo?
    Geniet van jullie mooie nieuws!!

Liefss

#4085409 Quote

Hey,

haha geeft niet hoor,
    Je moet op een stoel liggen met je benen in een soort beugels.
    En dan komt ze met een soort staaf (net een dildo) hahaha om het zo maar te zeggen maar dat doet geen pijn hoor!

Het valt reuze mee.

Liefs Zonnetje

#4085414 Quote

Hey zonnetje,

Dankjewel voor je duidelijke 😉 uitleg, haha! Kon niet beter….ik verheug me erop 😉 😉 😉
    Hoe zit dat dan met die slijmprop of kijkt die ‘dildo’ daar doorheen??

Liefssss

#4085450 Quote

Hey zonnetje,

Wat geweldig voor je!
    En nu op naar volgende week de 2e echo.

Groetjes

#4085458 Quote

Super!! Wat een goed nieuws! Hopelijk meld ik morgen hetzelfde nieuws!

Geniet er lekker van.

#4085481 Quote

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ze probeerde het eerst uitwendig, en je kon de baby heel goed zien. inwendig was dus niet nodig. Ik ben nu 10 weken volgens die echo, dus een paar daagjes verder als mijn eigen berekening. Heel bijzonder zeg. Nu wordt het wel echt voor mij. Het hartje klopte goed, hij zwaaide zelfs met zijn armpjes en kon niet stilliggen! Heeft dus nu al geen rust in zijn kont, wordt net als mama! Ha ha!

k had zelf verder niet zoveel problemen met een inwendige echo gehad, heb die al regelmatig ondergaan, i.v.m. medische onderzoeken waar ik aan mee heb gedaan. Is dus echt niet erg, wel even ontspannen wanneer ze de ‘dildo’ inbrengen.

Succes voor iedereen die nog mag!

Groeten Linda

#4085489 Quote

liefkleintje:
    die ‘dildo’ is ook maar een cm of 2breed, EN met condoompje!! Beetje glijmiddel…
    Het werkt hetzelfde als een echo vanbuiten dus door die slijmprop word heengekeken.
    groetjes astrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct