Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mama’s die ik nog van het forum ken: HELP!! Paniek!

• Auteur
  • patries81
    Bijdrager
    #4089195 Quote

Hey hier nog een mama die steeds even komt kijken of er al iets door jou geschreven staat..
    Je zal het misschien wel moeilijk hebben op het moment, hoop dat je een goede beslissing hebt kunnen nemen.
    Heel veel sterkte nogmaals!

Dikke kus xx

PetraWB
    Lid
    #4089162 Quote

hoi pippi,
    ik kom ook steeds ff kijken…. ik hoop dat je een besluit hebt kunnen nemen en er vrede mee hebt…. ik hoor graag hoe het met jullie gaat!!

liefs,
    petra

#4089111 Quote

Ik ook. Ook al “ken” ik je niet; ik leef wel met je mee!

Als je tijd hebt en het jou ook goed doet; schrijf gerust weer even je verhaal van je af!

Knuffel,

Jacoline.

#4089395 Quote

Oh, nou heb ik kippevel en een brok in m’n keel… Ja, zo’n echo doet ’t ‘em… “Sot”

Veel sterkte met het op een rijtje krijgen in jullie hoofd! Gelukkig duurt een zwangerschap 9 maanden; die zul je nu hard nodig hebben!

We horen graag van je, meid!

Jacoline.

#4089501 Quote

Hoihoi,

Raar, hoe het leven loopt, nietwaar?
    Een voorzichtige proficiat met je zwangerschap. Laat het allemaal maar weer eens bezinken en probeer er dan van te genieten. De rest zal hopelijk vanzelf op zijn plaats vallen.

Succes en je weet waar je je verhaal kwijt kan.
    Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

#4089506 Quote

Hoihoi,

Raar, hoe het leven loopt, nietwaar?
    Een voorzichtige proficiat met je zwangerschap. Laat het allemaal maar weer eens bezinken en probeer er dan van te genieten. De rest zal hopelijk vanzelf op zijn plaats vallen.

Succes en je weet waar je je verhaal kwijt kan.
    Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

jannetje
    Bijdrager
    #4089952 Quote

Hoi Pippi,

fijn om te lezen hoe het met jullie gaat.
    Ik kan me voorstellen dat, wanneer je je kindje gezien hebt, je het niet over je hart kan krijgen om het geen plekje in je gezin te geven.
    Ik hoop dat alle praktische problemen opgelost worden en vooral dat je psychisch het ook een plekje kan geven. Het zal best even wennen zijn. Je had het je anders voorgesteld, maar ik denk dat wanneer deze puk er is, je niet meer weet hoe het zou zijn dat puk er niet was. Denk je niet?

Sterkte en kom je hart ff luchten!

jannetje

#4090236 Quote

Hoi Pipi,

Ik heb nu net heel het verhaal zitten lezen. Wat zal jij het op dit moment moeilijk hebben. Ik hoop dat je alles vlug op een rijtje hebt en kan gaan genieten van je zwangerschap!

Heel veel succes en sterke toegewenst!

Groetjes,
    Jorhoromo (Cindy)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct