Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

gratis Kadoos

• Auteur

Hee meiden, ben ik de enige die na inschrijving nooit een uitnodiging gekregen heeft om de doos op te halen? Ik heb me al een hele poos geleden aangemeld en nooit iets ontvangen!
    Ben inmiddels over de 40 weken heen, dus zou wel eens tijd worden, haha!

Liefs
    Sas
    40/1

#4085982 Quote

Ik heb ongeveer zo’n 3 weken na inschrijving de uitnodiging gekregen. Ik heb de doos intussen ook al opgehaald.
    Ik ben nu 24 weken, dus met 40 is het idd wel erg laat…..

#4086015 Quote

hey sas,]

ik heb de doos ook al vanaf week 24/25 ongeveer, via de mail een code gekregen die ik mee moest nemen,

groetjes susanne

#4086048 Quote

vaag dus…
    Heb nu een bericht achter gelaten via het contact-formulier, wie weet komt er nog wat…

Bedankt voor de reacties!

Liefs
    Sas

meisjeb
    Lid
    #4087269 Quote

en? al iets bekend?
    ik ben ook nog wachtende, al ruim 10 weken gelden opgegeven en heb net maar gebeld. Ik kreeg er een dame aan die me niet al te vriendelijk te woord stond t kwam erop neer dat ik geduld moet hebben en de uitgerekende datum nog lang niet in zich was (1 januari) ja dat weet mijn neus ook wel maar zet dan net op de site dat wanneer je binnen 10 weken niks gehoord hebt actie moet ondernemen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct