Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe voelt een eisprong?

• Auteur
  • bubbles
    Lid

Hallo,

Voelt iemand zijn eisprong wel eens? Ik voel iets links onderin, ongeveer 5 cm boven mijn lies (beetje lastig uitleggen) Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en weet dus niet hoe een eisprong voelt. Ik heb op internet gelezen dat dit vaak een hevige pijn is en dat is dit zeker niet. Ik hoor het graag van jullie.

Gr Bubbles

#4085978 Quote

Hi Bubbles,

Lang niet iedereen voelt zijn eisprong. Ik ook niet. Had nooit ergens last van, alleen van de menstruatie zelf. Spits je dus niet te veel op het voelen van een eisprong. Daarbij heb ik laatst gelezen dat je het beste kunt klussen 2-3 dagen voor de eisprong, dus als je hem al voelt ben je al te laat.

Heel veel succes met zwanger worden.

Gr. Tamara.

#4086808 Quote

Hay…

Ik voel mijn eiersprong helemaal niet,hoor wel veel mensen die dat wel duidelijk voelen….

Wens je verder veel succes.

Groetjes Denise

TessavO
    Lid
    #4086981 Quote

Hoi Bubbles,
    Ik voel mijn eisprong ook niet, dus ook ik kan je er niet echt mee helpen. Maar ik heb ook nooit last van mijn menstruatie, voelde hem ook nooit aankomen ofzo….
    Als je uitrekent wanneer je je eisprong zou moeten hebben, kan je misschien die tijd opletten wat je voelt?

Groet, tes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct