Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoeveel wil je gaan werken na je verlof?

• Auteur

Hoeveel willen jullie gaan werken na je zwangerschaps verlof?
    Ik ben benieuwd!

#4086004 Quote

Haihai,

Beetje vroeg misschien, maar heb er zeker al over nagedacht!! Ik wil graag 2,5 dag gaan werken….
    Ik sta voor de klas, dus zou maandag, dinsdag en woensdag voor mij bijvoorbeeld perfect zijn!
    En jij??

#4086021 Quote

Ik blijf waarschijnlijk fulltime werken, maar we moeten nog een hoop rekensommetjes doen, voor we er precies uit zullen zijn. Als mijn man minder gaat werken (is nu internationaal vrachtwagenchauffeur), zullen we financieel gezien wel moeten, anders denk ik niet dat we de hypotheek kunnen blijven betalen.

#4086026 Quote

Ik weet ook al dat ik fulltime zal blijven werken. Het is sowieso nodig, ik ben kostwinner, en op dit moment zou ik ook niet anders willen maar wellicht dat ik daar na maart anders over denk….

lang leve het ouderschapsverlof…

#4086033 Quote

Leuk, ik stel een vraag. Maar zet er niet bij wat ik zelf ga doen.
    Ik ga 4 dagen in de week werken.
    Heb hetzelfde gevoel als Marij heeft.
    Ik zou echt niet veel minder willen werken.
    Maar goed, dat denk ik nu….

#4086043 Quote

ik werk in de kraamzorg alleen avonden en weekenden en dat blijf ik doen overdag ben ik altijd thuis ideaal

wennes
    Bijdrager
    #4086046 Quote

Ik weet nog niet hoeveel dagen ik precies ga werken. We willen ook eerst kijken wat voor financiële gevolgen het heeft. Ik werk nu 32 uur in 3 1/2 dag. Ik wil straks 2, 2 1/2 of 3 dagen gaan werken.

#4086063 Quote

Wij moeten ook even kijken hoe we er financieel voor staan. Ik werk nu 4 dagen en ga ervan uit dat 2.5 dag voldoende is. Omdat ik voor de klas sta, kan ik ook veel thuis doen en ben ik dus geen 2,5 dag van huis.
    Hoe regelen jullie de kinderopvang?

x Taraneh

#4086083 Quote

hallo allemaal,

ik werk nu 4 dagen en blijf dat ook doen omdat ik alleenstaande moeder wordt en het anders financieel niet haalbaar is.
    Ga nog wel uitzoeken of het minder kan maar ik denk het niet helaas.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct