Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Helaas…

• Auteur

Hey meiden!

Ik wilde eventjes laten weten dat er toch na 12 dagen overtijd, vrijdag een menstr. door is gekomen… Ik had het kunnen weten, maar toch verwacht je het ook weer niet… Bij de eerste was het ook allemaal vaag.. Toch zijn we allebei teleurgesteld… Ik toch wel iets meer dan ik had verwacht van mezelf.. De volgende dag was het allemaal wel oke, maar ik was echt diep teleurgesteld! We gaan nu gewoon ZONDER rekenen op naar ronde 2, want uitrekenen heeft nu geen zin meer, na 42 dgn cyclus! We zullen zien! We zijn net begonnen! En dan maar gewoon zolang er niks is, om de dag klussen! 😉
    (Als we dat volhouden) Hihihi! Dat wilde ik even aan jullie kwijt!

Liefs Mama Sun!

#4086158 Quote

Dat is inderdaad minder, ik wens jullie in ieder geval veel succes en plezie bij het klussen…zo zie je maar je cycles kan zo verschillend zijn….

#4086807 Quote

Ik wens jullie veel succes en veel plezier natuurlijk !

Mijn vriend en ik hebben na 9 mnd nu ook zoiets weg met al die testen..!

TessavO
    Lid
    #4086980 Quote

Ik ben nog niet echt aan het rekenen (snap er ook niet altijd wat van) en inderdaad, ik denk toch dat dat beter is..

Ik raad je vooral aan lekker te genieten van het klussen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct