Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

na eisprong maximaal 14 dagen tot ongi?

• Auteur

hoi meiden,

ik heb 14 dagen geleden mijn eisprong gehad,dit weet ik zeker omdat ik ovutesten heb gebruikt en veel rekbaar slijm had.

nu heb ik nog geen enkel teken van een menstruatie,dus mijn vraag is : nadat je je ei hebt gehad hoeveel dagen later word je ongi?
    maximaal 14??

morgen ga ik testen maar denk dat het negatief word omdat ik ne totaal niet zwanger of anders voel..

hoop op antwoorden!

groetjes zonnetje

#4086277 Quote

Hallo zonnetje,

Na je eisprong duurt het ongeveer 14 t/m 18 dagen tot de menstruatie. Wel kan je al testen 14 dagen na je ovulatie, ik testte positief op dag 14!!!! En ik werd altijd precies na 14 dagen ongesteld, ik hoop het voor je!!!!!

Groetjes!!!

#4086335 Quote

heey bedankt voor je reactie!

en gefeliciteerd natuurlijk! is het je eerste?
    en na hoeveelste ronde is het gelukt?

ik heb geen idee op welke dag ik ongesteld word na ovulatie,ben net gestopt met de pil,en na een lange 1sre ronde van 13 weken werd ik ongi en nu de 2de ronde had ik rond dag 20 het idee dat mn eisprong eraan kwam en ovutesten gedaan en ja hoor!maar nu ben ik dus nog steeds niet ongi en test is negatief!
    zucht..we wachten het maar af!

groetjes! zonnetje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct