Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Waar zijn de meiden van langer dan een jaar zwanger worden/ bezoek aan de gyn

• Auteur
  • Wenser
    Bijdrager

Dag allemaal,

Amber, sparkle, dikkiedik, springkikker, stierin en iedereen die ik vergeten ben.

Helaas is het forum van Esk in de digitale soep gelopen en zij heeft dat moment aangegrepen om ook even wat minder actief te forummen.

Ik hoop jullie hier allemaal weer samen te kunnen vinden, zodat we nog een beetje van elkaar op de hoogte blijven.

gr.
    Wenser

#4086183 Quote

Hoi wenser

Hoe weet je dat van esk? Zag ze het even neit meer zitten??

Gr Wendy

Wenser
    Bijdrager
    #4086186 Quote

Ik heb haar gemaild, ik had toevallig haar mailadres nog. Ze zei dat ze hier sporadisch nog wel mee zou schrijven, maar verder gelijk maar wat rust nam.

Dus hopelijk komen we hier weer bij elkaar.
    Fijne zondag.

gr.
    Wenser

Wenser
    Bijdrager
    #4086500 Quote

Ha meiden,

Ik heb van het weekend hard gepiekerd en besloten om een maand rust te nemen. Een maand zonder planning, zonder stress en het komt goed uit met mijn medicijnen.

Dus alle meiden die ik al zo lang volg, ik hoop jullie half september hier weer te kunnen volgen met goed nieuws van jullie kant! Ik ben pas in oktober op zijn vroegst weer met goed of slecht nieuws bezig. Dat geeft wel even rust ook al is het heel erg moeilijk.

Sorry, dat ik jullie even niet meer spreek, want ik vind dat we erg leuk contact hebben opgebouwd. Maar het is wel even beter voor mijzelf 😉

Veel sterkte allemaal en tot over een week of 6.

gr.
    Wenser

#4086501 Quote

Hey,

Vond het al wat vreemd dat het forum zo weg was.
    En besloot dus uiteindelijk hier te neuzen.

Vanmiddag moeten wij naar zwolle voor het intake gesprek, moet zeggen dat ik redelijk nerveus ben.
    Ga zo even lekker douchen en hapje eten en dan Daan naar mijn schoonmoeder brengen. En dan in alle rust de kant van zwolle oprijden.

Liefs Saskia

#4086503 Quote

Wenser heel goed van je om even rust in te lassen, het zal je zeker goed doen.
    Hoop je over een wek of 6 weer te zien met goed nieuws.

Liefs Saskia

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4086925 Quote

http://sassebas1.hyves.nl/blog/25943802/Intake_achter_de_rug/RK1J/

Zo dat is de link van mijn blog op hyves van het intake gesprek van gister.
    Wil alleen hier ff kwijt dat het erg positief is moet nu hard aan de slag hier in huis.

Liefs Saskia

#4087134 Quote

he meiden

Joepie ik heb jullie weeer gevonden. was la bang dat ik julli kwijt was. Me steunpilaren enz.

Jeetje wenser wat goied van je!!!!
    Ik wens je heel veel sterkte wij nemen nu ook alles maar op de koop toe want we worden gek.
    Ben deze mnd dus weer gewooon ongi geworden balen maar weer maar 1 dag echt en erna niks maar wel inleger nodig.

Jammer dat esk heb niet meer zag zitten ook voor ons want dat prate echt veel beter dan deze forum.

he allemaal sterkte en ws ben ik ook niet zo heel vaak maar dnek wwel aan jullie en over 2 wkn benne we opp vakantie. bijna 3 wkn

he meiden dikke kus en hou allemaal moed

kus natas(dikkidik)

#4087143 Quote

hallo meiden daar ben ik weer jammer dat esk met het forum is gestopt! bij mij is het deze maand weer niks ben weer ongi geworden ik wordt er een beetje depri van!! naa 2 jaar ben ik het wel ff beu! sorry dames dat ik zo negativ ben maar moet ff mijn hartje luchten. ik zal de komende tijd er niet zo vaak zijn heb tijdelijk een andere funcie op mijn werk en zal heel druk zijn ik probeer zo snel mogenlijk weer ff te schrijven groetjes xxxjes springkikkertje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct