Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Waar kijken jullie kleintjes het liefste naar??

• Auteur

Hoi meiden,

Naar aanleiding van het topic Sprookjesboom van ??? (sorry, weet de naam niet meer), ben ik benieuwd naar wat voor programma/tekenflim jullie kids het liefste kijken??

Dylano heeft er wel meerdere; hij vind t Zandkasteel errug leuk, en ook Bumba, en de Teletubbies.
    Dit is dan om de commerciele zender..
    Van Baby TV vind hij Pitch & Potch helemaal t einde, en ook de Guddlies, en Olivier.

Dus kom maar op met de favo programma’s van de kids! 😉

Liefs Deb.

#4086272 Quote

1. Kabouter Plop
    2. Piet Piraat
    3. K3

Eigenlijk alles van studio 100!

Groetjes Babybelle

#4086291 Quote

nou hier is Blues Clues helemaal favoriet, en al heel lang is hij daar helemaal verzot op……
    maar het komt niet zo heel vaak op de tv dus heb ik thuis 4 dvd’s
    op nr 2 staat wonderpets
    op nr 3 staat Dora / Diego

liefs ilona

#4086311 Quote

Op de dvd recorder neem ik een aantal programma’s op en kan t wel tig keer afspelen, dus dat is wel handig.

Hier de nummer 3 van Jelte.

Op nummer 1: BRUM.
    op nummer 2: Teletubbies
    Dit zijn de twee favoriet, en verder vindt ie Bumba wel leuk!
    Dus op nummer 3 Bumba.

groetjes Saskia.

ben benieuwd naar de rest.

#4086333 Quote

Benthe is helemaal fan van alles van studio 100, dus op:

1 De wereld van K3
    2 De wereld is mooi (met bumba, plop en piet piraat etc)
    3 De sprookjesboom van de Efteling

Groetjes Martine

Ing3
    Lid
    #4086334 Quote

Het zandkasteel staat met stip op nr.1 en komt er voorlopig ook niet meer vanaf verwacht ik. ‘Mamaaaaa Sassa kijken!!! Nee Mette het is mooi weer we gaan buiten spelen. WHEEHEEEE SASSA KIJKEN!!’ (not dus he). Maargoed daar is ze dus helemaal gek op! Dora vind ze ook erg leuk. Als ze roepen zwieber niet stelen roept Mette OOOOHH NEEEEEEE! (de kenners weten wat ik bedoel). Verder eigenlijk geen favorieten. Hij staat dan ook niet de hele dag aan.

groetjes,
    ing

#4086357 Quote

Hier een echte Dora en Diego fan.
    Afgelopen tijd is er ’s ochtends om 7 uur ook Winney de Poeh of Mickey Mouse en dat vindt ze ook helemaal leuk. Op de dagen dat ze naar het kinderdagverblijf/opa & oma gaat, kijkt ze dat (zodat ik ff tijd heb om alle spullen bij elkaar kan verzamelen voor het kinderdagverblijf/mijn werk). Ik sta niet helemaal achter het idee van de tv als oppas, maar vind het maar wat handig om eventjes 15-20 minuten de tijd te hebben om alle dingetjes te regelen ’s ochtends….
    Af en toe vraagt ze naar Bumba, waar we een dvd van hebben.

Groetjes,
    Renate

#4086360 Quote

BUMBA!
    piet piraat
    dvd van zich zelf haha

#4086377 Quote

bumba en blues clues zijn hier ver uit favoriet. Om Blues Clues moet ze ook echt lachen als er iets grappigs gebeurd, zo schattig vind ik dat. Shaun het schaap vindt ze ook grappig.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct