Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uittellen

• Auteur

Dames, even een vraagje,,,komend weekend heb ik als aller goed is mijn eisprng en gaan we dus flink klussen,,,maar wanneer zou ik dan de eerste keer kunnen testen, bij een cyclus van 28 dagen? Eisprong zou al het goed is moeten zijn 18 aug Wie is er goed in rekenen? en hebben jullie nog eventueel tips,,,of testen die aan te raden zijn?

alvast bedankt

bobbian
    Bijdrager
    #4086675 Quote

Hoi,

Ze zeggen dat je bij een cyclus van 28 dagen op de 10de dag moet beginnen met testen.
    Dus om zeker te zijn dat je je eisprong niet mist, zou ik dus wel iets van 10 testen kopen.
    Ik heb ook een cyclus van 28 dagen en de positieve test was 1 maand op dag 13 en de andere maand op dag 14.
    Succes

#4086691 Quote

ovulatietesten of een zwangerschapstest?
    Volgesn mij staat er ergesn op deze site ook wel een invultabelletje waar je dat kunt uitrekenen.

#4086695 Quote

Hallo mama van Binkie,

Als je komend weekend je eisprong hebt, dan mag je nu wel beginnen met klussen. Op dit forum staat er ook een heel interessant artikel over (al van een tijdje terug hoor, het heet ook interessant nieuws). De beste resultaten haal je dus een paar dagen voor je eisprong en niet op de dag zelf.

Veel succes.

Gr. Tamara

#4086750 Quote

volgens de geleerden zou ik de 18e mijn eisprong moeten hebben…wanneer is dan het meest gunstig om te gaan klussen…
    uh, ik had het eingelijk over een zwangerschapstest..,,als we geklust hebben wanneer kan ik dan gaan testen?

mari29
    Lid
    #4086759 Quote

Meestal duurt het 14 dagen voor je ongesteld gaat worden, na je eisprong. Als je dat niet wordt, is dat de dag dat je gaat testen. Dus als jij denkt 18 aug een eisprong te hebben, 14 dagen erbij op…

1 sept dan dus…

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4086762 Quote

okee, dat dcht ik zelf ook al maar ik denk ff checken…heb ook op diverse pagina’s gekeken,,,18e zou mijn eisprong zijn,,maar wanneer kunnen we dan het bete klussen? ik dacht zelf ,,,vanaf woensdag en dan om de dag?

#4086763 Quote

Hai hai!

Er schijnt een test te zijn bij de apo die je kunt doen 10 dgn na de gemeenschap. Een vriendin van mij heeft die gebruikt in “nood” zeg maar… Ze dacht dat ze zwanger was maar dat was niet de bedoeling en moest echt nog een week/anderhalf wachten ofzo.. En de test van nega & idd werdt ze ong. Dus dat kan je ook doen, heb geen idee wat het kost.. 🙁 zwangerschap test op de dag van je menstr. het liefst met ochtendurine.. 😉 Succes!

Liefs Mama Sun

#4086781 Quote

zijn er nog mensen die kunnen aangeven vanaf welke datum we het beste kunnen beginnen met klussen als ik de 18-8 mijn eisprong zou moeten hebben?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct