Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor het eerst proberen

• Auteur

Hallo allemaal,

Mijn man en ik gaan vanaf deze maand ook proberen zwanger te worden. Ben 28 juli voor het laatst ongesteld geweest (eigenlijk de laatste bloeding na de pil) en hoop zo snel mogelijk zwanger te worden. Ga er vanuit dat ik een regelmatige menstruatie heb en we hebben dus afgelopen week flink geklust. Ik weet dat ik wel heel veel geluk zou hebben als het meteen raak zou zijn, maar kan toch niet wachten tot volgende week, als ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar dus niet wil worden…

Gr. Debbelientje

#4086777 Quote

Hoi hoi!

Heel veel succes! 😀 En ik hoop voor je dat je meteen een regelmatige cyclus hebt! Hou er rekening mee dat dat toch anders kan zijn… 🙁
    Veel plezier!! 😉

Liefs Mama sun

#4086783 Quote

Nou debbelientje,

We zullen voor je duimen. zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt op dit forum,,,het kan heel snel gaan maar soms ook iets langer duren….
    groetjes

marjan1980
    Bijdrager
    #4086832 Quote

hoi debbelientje,

is het voor jullie jullie 1ste kindje???
    je weet het maar nooit.
    heel veel succes.hou ons op de hoogte.
    gr marjan

SabineF
    Bijdrager
    #4086952 Quote

hey debbelientje,

We zitten in het zelfde schuitje!
    Mijn laatste ongi begon op 27 juli en wij zijn nu ook voor de eerste ronde begonnen! Het is allemaal super spannend en overal waar je maar kijkt zie je zwangere vrouwen! Succes en hou ons op de hoogte!!

Gr Sabine

#4087107 Quote

ik wil de feestvreugde niet bederven, maar soms duurt het even voordat de pil uit je lichaam is, en je eigen cyclus de draad weer opgepakt heeft. Bij mij duurde dat een half jaar! Maar soms ook niet.
    Lekker klussen, altijd leuk.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4087160 Quote

Bedankt voor jullie lieve reacties,
    ik weet idd dat het nog wel even kan duren, maar blijf toch hopen…hihi

ik hou jullie op de hoogte!

Volgende week weet ik hopelijk meer…

PS, ben er niet in thuis, wat is NOD?

TessavO
    Lid
    #4087294 Quote

Hoi Debbelientje,

NOD = Niet Ongesteld Dag, houdt dus in dat dat de dag is dat je eigenlijk ongesteld moet worden. Meestal kan je vanaf die dag testen.

Ik ben nu onegveer 2 maanden bezig en ik sluit me aan bij swiepie, de pil blijft lang in je lichaam dus geniet lekker van het klussen!

Bloempje27
    Bijdrager
    #4088051 Quote

Het zou geweldig voor je zijn als je in ronde 1 zwanger zou worden, maar meestal duurt het allemaal wel een halfjaar tot een jaar. gun het dus de tijd en ga er vanuit dat je lichaam moet ontpillen en geeft dat gewoon minstens 3 maanden…. (al zeggen veel deskundigen dat dit onzin is!)
    Ik geef je een tip: ga nadat je onge bent geweest om de 2/3 dagen klussen…. dan kun je je eisprong niet missen, is het zaad van je partner het gezonds en je maakt de meeste kans…..
    Het is wel niet zo spontaan, maar dat maakte mij niets uit…. ik wilde zo graag zwanger worden. De eerste keer duurde dat 5 rondes: dat werd een miskraam. daarna 2 maanden even gepauzeerd en toen opnieuw begonnen. Daarna was het in ronde 3 al raak, maar al met al heeft het een jaar geduurd voordat we weer gezond zwanger waren.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct