Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hartje gehoord!!

• Auteur

Vandaag ben ik bij de verloskundige geweest en ze kon het hartje met de doptone horen! Uitzonderlijk zei ze. want dat is meestal pas bij 12 weken mogelijk. Ik ben nu 10wk en 3 dg en de kans dat het nu nog misgaat, terwijl het hartje zo krachtig te horen is, is heel klein volgens de verloskundige.
    Ben heel blij. Mijn dochters heb ik het grote nieuws vandaag gelijk verteld. Ze maakten zich zorgen, omdat ik veel moet rusten en flauwval bij tijd en weilen. Nu weten ze dat ik niet ziek ben en ze zijn door dollen heen dat er een kleintje bijkomt!
    Nu op naar de 12 wk echo :-).

x Taraneh

#4086784 Quote

Gefeliciteerd!!!! Ik ben ook bij de VK geweest, maar ik ben pas 8 weken dus ze kon nog niks horen 🙁 Nog een weekje afwachten tot de echo

#4087100 Quote

Gefeliciteerd, wat leuk dat je meiden het nieuws mogen vertellen, is hier ook zo, de oudste verteld het heel de buurt bijna haha zo leuk vindt ze het

#4086861 Quote

Gefeliciteerd!!

En ook prettig dat je het je dochters heb kunnen vertellen, ipv bang te zijn zullen ze je nu wel meer “helpen” en je geluk delen.

Groetjes

#4086874 Quote

heeyy gefeliciteerd!
    ik mag volgende week dinsdag. kan niet wachten!

#4086883 Quote

Hartstikke goed yoh!

Geniet ervan samen met je meiden!

Groetjes Linda

blondy
    Lid
    #4086917 Quote

Gefeliciteerd,volgende week ben ik aan de beurt!woensdag dan ben ik 12 weken!!!

#4087058 Quote

Super! Gefeliciteerd!

#4087059 Quote

Bedankt voor de felicitaties. Hoop dat iedereen snel dat prachtige geluid gehoord heeft!
    Mijn meiden hebben vandaag mijn zusje verteld dat ze en broertje of zusje krijgen. Ze had het helemaal niet verwacht, erg grappig. Zometeen komt mijn andere zusje en vertellen de meiden het haar ook. Ben benieuwd. Wel gek, mijn moeder weet nog van niks, maar die is nu al bijna 4 wk op vakantie, dus die hoort het aan het einde van de week ook. Met de rest van de ‘wereld’wachten we tot 12 weken…als de dames dit volhouden ;-).

x Taraneh

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct