Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 weken geleden met de pil gestopt

• Auteur
  • serina
    Bijdrager

Ik ben 2 weken geleden met de pil gestopt en vind het allemaal wel heel erg spannend en ook een beetje eng zijn er hier nog meer mensen die voor de 1ste gaan en nerveus zijn

#4087159 Quote

Hoi,

Ik ben vorige week met de pil gestopt en vind het net weer zo spannend als de vorige keer. Heb al een zoontje van 2,5 jaar.
    Had vorige keer een onregelmatige cyclus dus het is maar weer afwachten hoe dit uitpakt.

Succes!

SabineF
    Bijdrager
    #4087163 Quote

Ik ben ook nu voor de eerste bezig.
    27 juli voor het laatst ongesteld geworden dus heel spannend allemaal!

Succes ermee en hou ons op de hoogte 🙂

TessavO
    Lid
    #4087293 Quote

Ik ben eind mei gestopt met de pil voor het eerste kindje, maar ook ik vind het nog steeds onwijs spannend, soms ook eng. …

SabineF
    Bijdrager
    #4087338 Quote

hoezo eng tessavO?

Victory
    Lid
    #4087344 Quote

Hoi!

Ja ik ben zelf pas afgelopen maandag met de pil gestopt en vind het ook allemaal erg spannend.
    Een heel nieuw leven straks in je buik 🙂

Succes!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4088564 Quote

Hoi hoi,

Ik ben eind mei met de pil gestopt. Ook eerste kindje. Wij zitten inmiddels in ronde 3 en weer afwachten. Ik probeer er niet zo veel mee bezig te zijn; ben nog aan het ontpillen he! Hopelijk deze maand wel raak.

Ik vind het ook allemaal wel erg spannend en ook wel eng, maar dit is natuurlijk ook nieuw en iets waar je als meisje/vrouw al lang naartoe leeft!

Nou ben benieuwd of je snel zwanger zult zijn!

Groetjes Astrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct