Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

rare trek

• Auteur
  • blondy
    Lid

hebben jullie ook rare eetbuien?ik wel ik ben tegenwoordig verslaaft aan yogurt,alle soorten romige met chocola erin mmmmmmmmm.
    en ijs daar kan je mij ook voor wakker maken,ben benieuwd naar jullie [rare trekken]’

groetjes

#4087317 Quote

rijstwafels met yoggurt smaak, vind ze nu niet meer te eten word er misselijk van haha.
    Ben nu aan de bananen.

#4087320 Quote

geroosterde boterhammen en pannekoeken!!

#4087332 Quote

heel veel trek!!! vis, fricandel en een hele boel chocolade…..
    maar het probleem is dat als ik 1 hap genomen heb ik er weer genoeg van heb:(

#4087369 Quote

Ik eet wel 4 van die frambozen ijsjes op een dag. tis waterijs, dus kan vast niet veel kwaad.
    voor de rest geen speciale wensen.
    zit alleen erg snel vol.

#4087377 Quote

ik heb dan juist lekkere trek en dan pak ik het en dan gaat het me tegenstaan

zo had ik verse lekkerbekjes gekocht
    en op en hadden voor de dag erna nog over maar nee als ik er al aan dacht ging ik kokhalzen.. dus maar aan mn ouders gegeven

kleutermama

#4087386 Quote

Ik heb door de misselijkheid niet zo veel trek, maar ik heb wel een voorkeur voor zure dingen zoals yoghurt en sinaasappelsap.

#4087393 Quote

Door de misselijkheid heb ik eigenlijk nergens trek in. Ik eet alleen maar brood met pindakaas of met tomaat. Dat is het enige waar ik niet van moet overgeven.

#4087453 Quote

Ook ik ben veel misselijk, waardoor ik alleen veel brood eet. Maar dan wel weer lekkere broodje, zoals bolletjes en croissantjes hmmmmmm hahahhaha. Gisteravond een blik groentesoep los getrokken en opgewarmd, want kreeg ontzettende trek in groentesoep hahahhaha. Op de momenten dat ik dan niet misselijk ben, ben ik blij dat ik wat kan eten.
    Vlees eet ik momenteel niet, want dat smaakt me niet en vind ik ontzettend vies. Terwijl ik juist een liefhebber van vlees ben. ik eet nu alleen een heel klein stukje, omdat het moet zeg maar.
    En soms ook indd dan heb ik zin in iets, eet 1 of 2 happen en dan hoef ik niet meer.

Liefs marielle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct