Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

toch een goede echo

• Auteur

Hallo allemaal
    Vandaag ben ik weer naar de verloskundige geweest. Op 27 juli was er nog niets te zien op de echo maar vandaag bleek al weer 8 weken en 1 dag te zijn. Het hartje klopte en je zag al armpjes en beentjes. Wij zijn echt super blij en ook wat gerust.

Groetjes Peet

#4087407 Quote

Hoi Peetje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je echo goed was en dat je een hartje hebt gezien!

Groetjes,
    Jo

#4087517 Quote

Hoi Peetje,

Gefeliciteerd! Het zal schrikken zijn geweest, fijn dat het nu toch goed is. En nu maar gauw gaan genieten… Tis zo voorbij!

Gr. Tamara.

#4087530 Quote

Gefeliciteerd , Nu kunnen jullie lekker beginnen met genieten..

PetraWB
    Lid
    #4087583 Quote

wat fijn!!! en idd nu lekker gaan genieten!!

#4087873 Quote

hoi… ik kom net terug van de echo…. maare ben 5 wkn ipv bijna 9…. volgende week moeten we terug komen en dan hopen we een hartje te zien en hopen we dat we het kunnen horen… ff een week je in de spanning maar zoals ik hier lees komt het vast goed…. vruchtzakje zag er mooi uit en er zat een embryo in….

* dit bericht ook geplaatst bij maart 2010 maar dacht miss is het hier beter geplaatst.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4087668 Quote

Hoi Peet,

Mag ik vragen hoe ver je de eerste keer was?
    Ik ben eergisteren ook voor het eerst naar de verloskundige geweest en daar was ook niet niets te zien op de echo….
    Denk dat ik 6 a 7 weken ben.
    Ben zo bang dat het niet goed is…..Maar gelukkig heb ik geen bloedverlies o.i.d…
    Mag over 3 weken terugkomen…pfff….wachten duurt lang.
    Was het bij jou ook een echo via de buik?

Groetjes Nurse

#4087672 Quote

En natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!

#4087742 Quote

Hoi Nurse,
    Bij de eerste echo 27 juli dacht ik dat ik 6 weken was maar ze zag niets alleen dooierzak en een klein zwart stipje. Het was een zeer prille zwangerschap dus rond de 4 weken. Dit was een inwendige echo en 12 augustus was ik opeens 8 weken en 1 dag. Het kan opeens heel snel gaan allemaal en heeft allemaal te maken met individuele factoren vertelde de VK.
    Het wachten is echt ellendig maar het kan dus nog alle kanten op.
    Ik duim voor je.

Groetjes Peet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct