Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nog een vraagje hebben jullie dit ook?

• Auteur

ik ben nu precies 7 weken zwanger dan en net boven mn blaas is het best gevoelig en bol… hebben jullie dit ook??

kan dat al van de baby zijn tis wel mn 2de?

ik weet wel van mn eerste dat mn buik heel gevoelig was…

alvas bedankt kleutermama

#4087456 Quote

Zit het net boven je schaambeen en voelt het een beetje als een rubber/gummi bal, ter grote van een tennisbal? Dan zou het best je baarmoeder al kunnen zijn. Bij een tweede groeit het allemaal toch wat sneller.

(ik heb dit ook en dit was wat de vk me gister vertelde)

#4087457 Quote

ik durf niet te voelen haha voel mn banden wel heel erg af en toe steken en als ik ineens opsta ofzo dan een flinke steek erin:S

#4087460 Quote

Hihihi, ik ook niet echt, maar de vk had daar minder moeite mee 😉

#4087466 Quote

Volgens mij zetten om een of andere reden tijdens de eerste weken je darmen ook uit, waardoor je buik ook dikker lijkt.
    Ook ik heb al heel vroeg bandenpijn gehad, echt al wel met 5-6 weken, terwijl zo’n wurmpje nog maar een paar mm groot is.

#4087509 Quote

Ja dat klopt van die darmen, ik voel nu wel boven mijn navel ook de baarmoeder is gewoon harder daarboven en dat begint nu ook uit te zetten

#4087521 Quote

De baarmoeder komt normaalgesproken bij 12 weken boven het schaambeen uit. de navel bereikt hij pas wanneer je 20 weken bent… Wel zit je blaas lager dan je baarmoeder, waardoor deze als hij vol is, de baarmoeder een beetje omhoog drukt.

#4087532 Quote

oke klinkt wel bekend idd want als ik een volle blaas heb is het gevoeliger…. dus kan kloppen dan he

bedankt voor jullie antwoorden

#4087586 Quote

Wat voel ik dan boven mijn navel??? Zijn dat mijn darmen dan ofzo?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct