Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Sinds maart bezig voor eerste kindje.

• Auteur

Wie van jullie is ook sinds ongeveer maart van dit jaar bezig om zwanger te raken. Niemand in mijn omgeving weet dat wij ermee bezig zijn dus ik kan verder nergens mijn ei kwijt. Als ik de verhalen op dit forum lees dan zijn wij in principe helemaal nog niet zo lang bezig maar voor mijn gevoel duurt het al erg lang… Bij degene die ik spreek in mijn omgeving was het allemaal binnen 3 maanden raak en het lijkt ook wel alsof de halve wereld zwanger is. Ach ik weet het je gaat erop letten, gek eigenlijk dat je dat anders helemaal niet opvalt.

Wat ik ook erg gek vind is dat sinds ik gestopt ben met de pil ik nog maar heel weinig en erg kort ongesteld ben meestal maar iets van 2 dagen. Zijn er meer mensen dat dat herkennen? Ik vraag me af of dit de vruchtbaarheid ook beinvloed.

Voor degene die al lang bezig zijn om zwanger te raken… heel erg veel succes ik zal voor jullie duimen en er zal heus wel een dag komen dat we een positieve zwangerschapstest in handen zullen hebben toch!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct