Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Sinds maart bezig voor eerste kindje

• Auteur

Meiden, hartstikke bedankt voor al jullie reacties. Wat een geruststelling is het te lezen dat ik niet de enige ben. Ergens in je achterhoofd weet je dat natuurlijk wel maar in je omgeving lijkt het allemaal een stuk makkelijker te gaan.

Valesca: ik ga deze keer ook eens aan de gang met ovulatietesten, toch wel fijn om te weten of je op het goede moment klust. Grappig dat wij zo gelijk op gaan!

Tessa: je hebt gelijk dat zou zomaar door de crisis kunnen komen dat had ik helemaal nog niet bedacht. Blijf je gezellig met ons mee praten?

Mama2B: wat vreselijk van je MK bij 8 weken, hopelijk krijg je nu veel meer geluk en word je niet ongesteld maandag. Hou je ons op de hoogte?

Rafri: wat lastig met zo’n onregelmatige cyclus. Dan duurt het helemaal een eeuwigheid voor je het weer kan gaan proberen. Maar je hebt gelijk eens wordt ons wachten beloond.

Julie en Amber: Jeetje wij mogen eigenlijk nergens over klagen als ik zie hoe lang jullie al bezig zijn en wat voor ellende jullie al hebben gehad. Julie goed om te horen dat het zaadonderzoek goed was. Amber wat gek eigenlijk dat je van de eerste in ronde 2 al zwanger was en dat je zoveel geduld moet hebben voor de tweede.

Ik zal voor jullie allemaal duimen. Tot snel, sorry voor mijn late reactie nu maar heb een hele drukke week achter de rug.

Groetjes Susie

#4088502 Quote

Tes, ik lees dat je zwanger bent! Gefeliciteerd en nu maar genieten. Jij hebt een leuk weekend voor de boeg 🙂 Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat? Hopelijk wordt dit een goede maand voor ons allemaal!

Groetjes Susie

#4088560 Quote

Hey meiden,

Hoe gaat het bij jullie?
    Ik word alsmaar zenuwachtiger nu dinsdag dichterbij komt…en we kunnen testen.
    Stom he, misschien word ik wel gewoon ongesteld…

@ susie: ja hopelijk word het voor ons allen een goede maand.
    En heb jij al ervaring met zwangerschap?

@ julia en amber: jullie hebben inderdaad al veel meegemaakt zeg…jeetje.
    Dan moet ik niet zeuren met mijn paar maandjes bezig….succes met klussen en zwanger worden ook….
    @ allemaal: ik ga nu lekker slapen na een drukke dag werken…ben bekaf (misschien een goed teken…;-)

#4088731 Quote

Hey meiden,

Nee ik heb (nog) geen ervaring met zwangerschap. Dus alles is helemaal nieuw voor me en jij?
    Ik ga heel hard voor je duimen dat je dinsdag niet ongesteld wordt en dat je een positieve test kan doen. Laat je het ons dinsdag weten!

Wij zitten deze week in onze “klus”week. Als het goed is heb ik donderdag mijn eisprong dus ik ga morgen maar eens beginnen met ovulatietesten.

Succes allemaal!!!!

Groetjes Susie

#4088849 Quote

Hey allemaal,

@ susie :Nee ik heb ook geen ervaring met zwangerschap op de MK na, maar het is voor mij ook nieuw.
    En erg spannend elke x, wel of niet ongesteld…..

Succes met de ovulatie testen, en met klussen natuurlijk…dan zal het vast eind van de maand raak zijn… 🙂
    Zal extra voor je duimen…en voor allemaal natuurlijk.

Liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct