Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

over standjes ed.

• Auteur

Ach, ik denk ik gooi er ff een leuk onderwerp in..
    Doen jullie bepaalde standjes juist wel/niet nu jullie zwanger willen worden? en na de sex met je benen omhoog blijven liggen, doen jullie dat?

Groetjes Patricia

#4087719 Quote

Haha… ja dat heb ik ook gelezen. Hoeveel maanden hebben jullie er over gedaan om zwanger te worden? en is dit jullie eerste kindje? Bij onze eerste hebben we een keer zo heftig sex gehad dat ik er behoorlijk pijn van had onderin mijn buik. MIsschien was dat iets te diep?? In ieder geval was ik een paar weken later zwanger. Ik denk dat hij toen zo hard tegen de baarmoedermond is aangekomen dat die misschien een stukje open is gegaan…

Enne… gefeliciteerd he! Hoever ben je nu?

Groetjes Patricia

#4087736 Quote

Hey!

Haha! Leuk onderwerp! ;-D Doggystyle schijnt idd
    te werken.. Bij de eerste, de van alles & idd vooral blijven liggen daarna.. Dat werkt.. NOT.. Nu bij de tweede, doen we gewoon waar we zin in hebben.. Toch blijf ik daarna liggen… pffff hahaha.. Ja stel nou dat het toch werkt? Je weet het niet he.. Doggystyle veel uitoefenen dus,(hier ook dus)… 😉 Laat het weten als het ook lukt! 😉

Liefs Mama Sun

vieguh
    Lid
    #4087752 Quote

zorg dat je een orgasme krijgt nadat de man in je is klaargekomen. Dan worden de zaadjes als het ware naar binnen gezogen door het samentrekken van je baarmoeder.

#4087806 Quote

Goeie tip! Dat had ik hier op de site al eens eerder gelezen. Gisteren idd. zo gedaan dus wie weet?

#4087871 Quote

Hey patricia,

We zijn nu zwanger van nummertje 2…
    De eerste daar hebben we 9 maanden op gezwoegd….de tweede meteen de eerste keer raak!!!
    Denk dat ik nu rond de 6 weken zit…
    Succes met klussen!!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4087872 Quote

en idd de orgasme heeft mij ook geholpen….whahahahaha

#4087907 Quote

Denken jullie echt dat standjes enzo daar iest mee te maken hebben? Lijkt me wel raar heb er verder ook nog nooit wat van gehoord?!

mari29
    Lid
    #4087975 Quote

Echt, ik geloof er niks van dat standjes er veel mee te maken hebben. Volgens mij is het ook veel belangrijker dat je samen (of net erna) een orgasme hebt, dan help je het zaad alvast wat verder naar binnen.
    Ik ben ook nooit blijven liggen na het vrijen, en ik ben nu zwanger van mijn derde kindje, en alle drie de keren in 1x!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct