Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Sinds mei bezig

• Auteur

Hey meiden,

Zijn hier nog meer meiden die sinds mei bezig zijn?
    De 1e x was bij ons helaas een MK,
    maar we gaan nu verder voor de volgende ronde.
    Erg spannend allemaal,vooral na de MK

Maandag is mijn NOD,en hopelijk dan dindag positief testen.
    Zijn er nog meer die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten?

Liefs mama2be(hopelijk wel)

TessavO
    Lid
    #4087731 Quote

Hoi mama2be,

Ik ben midden mei gestopt met de pil. Telt dat als sinds mei bezig?

Ik had (als het goed is, dat is niet duidelijk) vrijdag de 31ste al mijn NOD, maar nog steeds niet ongi. Ook een negatieve test.
    Ik ga zaterdagochtend nog een keer testen met ochtendurine, das beter.

Succes!

liefs, tes

#4087745 Quote

Hey tes,

Hoop dat je dan zaterdag een positive test hebt, want anders is het wel gek dat je nog niet ongi bent geworden.

Ja dan ben je sinds mei bezig hoor.
    Is wel leuk om mensen te spreken die rond dezelfde periode zitten.
    Heb je verder nog geen klachten dan?

Jij ook succes,
    Liefs An

#4087761 Quote

Hey meiden,

Wij zijn in juni gestopt met de pil. Is ook dichtbij toch? 😉 De eerste ronde 12 dgn overtijd geweest, heb toen geen test gedaan maar afgewacht.. Hoe wel ik stiekem dacht dat het zo was.. Voelde iets wat ik tijdens de eerste zwangerschap ook had, maar helaas.. @ mama2be, zit niet in het zelfde schuitje als jullie, klote van mk, ik hoop dat je volgende week een posi test hebt meis!
    Heel veel succes & plezier met klussen!

Liefs MamaSun

#4087768 Quote

Hey Mamasun,

Ik ben verder kletsen op het forum sinds maart bezig. Klets je daar gezellig mee?
    In juli stoppen zit net zo dichtbij hoor, leuk dat je mee doet, en jij ook veel succes en plezier bij het klussen…

Liefs an

TessavO
    Lid
    #4087861 Quote

Hoi An,

Zeker dat ik klachten heb! Alle klachten zo ongeveer.. Moe, duizelig af en toe, misselijk af en toe, soms pijnlijke borsten, die trouwens ook voller zijn geworden. Sinds gisteravond af en toe krampjes in de onderbuik.

Je lichaam kan je voor de gek houden, maar aan de andere kant ga ik steeds meer denken dat ik zwanger ben. Ach, you’ll never know 😉
    Zaterdag weet ik het…. hopelijk, want als de test dan negatief is en ik nog niet ongi ben weet ik het ook niet meer…

Succes, Spannend!

Liefs, tes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4087922 Quote

He tes,

Succes dan zaterdag..spannend is dat hoor.
    Als het goed is kunnen wij dinsdag testen…Ja vind ik ook, you’ll never know.
    Het kan beide kanten op.
    Die klachten heb ik ook, die jij zegt, moe, duizelig, gespannen borsten, en hoofdpijn.
    Heel veel succes en zal dubbel voor je duimen…
    Liefs An

#4087982 Quote

Hai Mama2be,

Ik herken je verhaal helemaal. Wij zijn sinds januari bezig en in mei een MK gehad. Dus eigenlijk pas weer bezig sinds mei..

Bij ons ook nog niet gelukt. 23 pas NOD.. Spannend dus!

Succes en hopelijk een positieve test dinsdag!

Grtjs, Keanosmama

#4088137 Quote

@ tess,En,en en ????
    Goed nieuws?
    Mag ik je al feliciteren?
    Ik heb nog steeds rommel in mijn buik…en licht misselijk gevoel, misschien dat het duimen van jou helpt….:D

@keanosmama: ook heel veel succes natuurlijk,en hopelijk is het jou ook gegeven.
    Heb jij al meer kids?

Meiden succes…liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct