Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wanneer testen?

• Auteur

testen jullie meteen een dag na je nod of wachten jullie voor de zekerheid nog een paar dagen? Ik denk niet dat ik een paar dagen zou kunnen wachten, jullie wel?
    Ik ben een paar weken geleden met de pil gestopt en moet dan dus na 4 weken weer ongesteld worden als het goed is. Mits ik dus nog steeds een regelmatige cyclus heb. Toen ik de vorige keer stopte met de pil om zwanger te worden was ik ook meteen weer regelmatig. Pffff… spannend weer allemaal…

Groetjes Patricia

TessavO
    Lid
    #4087729 Quote

Hoi Patricia,

Ik wacht altijd een paar dagen. Ik ben sinds mei gestopt met de pil, heb ook een onregelmatige cyclus.
    Bovendien wil ik niet teveel testen doen, de test die ik doe moet gewoon de uitslag geven, dat ik niet daarna nog hoop krijg, zoals nu het geval is. Dat is nog erger dan moeten wachten tot na je nod.

Succes, vooral met de spanning!

Groet, tes

TessavO
    Lid
    #4087730 Quote

Hoi Patricia,

Ik wacht altijd een paar dagen. Ik ben sinds mei gestopt met de pil, heb ook een onregelmatige cyclus.
    Bovendien wil ik niet teveel testen doen, de test die ik doe moet gewoon de uitslag geven, dat ik niet daarna nog hoop krijg, zoals nu het geval is. Dat is nog erger dan moeten wachten tot na je nod.

Succes, vooral met de spanning!

Groet, tes

#4087739 Quote

Hai hai!

Bij de eerste heb ik zo vaak getest, zonde van het geld! Wel altijd getest als ik overtijd was.. Na 7 mnd was het eindelijk posi.. Nu wacht ik zooo lang mogelijk… zo moeilijk, maar scheelt toch centen. Zijn in juni gestopt met de pil & afgelopen maand toch 12 dgn overtijd, maar toch ongesteld geworden.. Was echt even door zetten om niet te testen! Aankomende keer zal ik weer wachten als ik weer overtijd ben.. en het doorzet, ben ik echt lang overtijd dan testen we wel.. Want idd je test MOET gewoon DE uitslag geven toch!?

Succes!! Spannend!

Liefs Mama Sun

#4087981 Quote

Hai,

Ik herken dat wel.. dat wachten duurt al zo lang. Bij de eerste getest bij 5 dagen overtijd.. (onverwachte zwangerschap) en zijn nu hard aan het werk voor een tweede. Zit al in ronde 7 en wachten duurt me nu te lang. Als ik een goed gevoel heb, test ik op mijn NOD anders wacht ik af..

Succes!

Grtjs, Keanosmama

Bloempje27
    Bijdrager
    #4088046 Quote

Als je wel voor de zekerheid wil testen, kun je het beste van het merk kruidvat kopen, 2 voor E5,- dan kun je relatief goedkoop testen! En ze zijn nog heel betrouwbaar ook.
    Maar meid, soms kan je cyclus net een paar dagen langer zijn en wordt je dus ook iets later ongie. Een paar dagen overtijd geeft wel hoop, maar meestal is het toch niets. Daarom hebben wij altijd minstens 4 dagen gewacht.
    Geef het wel de tijd, want anders wordt het zo spannend! Het mag best even duren….

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4088198 Quote

Nou bij mijn eerste was ik in de tweede ronde al zwanger,,,mijn eerste cyclus lag rond de 30 dagen,,,echter heb ik een dag voordat ik eigenlijk mijn NOD moest krijgen getest en gaf hij al zwanger aan…moeilijk te zeggen dus,,,,ga op je gevoel af zou ik zeggen,,succes

#4088761 Quote

ik teste bij onze eerst 2 dagen voor NOD en deze was positief (kruitvat test)
    en nu teste ik zeker 5 dagen voor me NOD en weer positief (maar misschien ben ik wel langer zwanger dan 4 weken) maar hoop daar morgen antwoord op te krijgen. Moet naar de gyn voor iets anders maar hoop dat hij ook een echo wil maken om te kijken hoe ver ik ben.

jullie horen van me

en meiden heel veel succes met de volgende ronde en voor de meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD

Gr. Quinta

#4089743 Quote

Hoi hoi,

Ik vind het ook echt heel moeilijk om te wachten met testen, maar denk dat een negatieve test erger voelt dan ongesteld worden. Je hebt dan nog meer hoop en als je zwanger bent, dan kun je dat een paar dagen later alleen maar met meer zekerheid te weten komen.

Succes! Kus Mees

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct