Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat vinden jullie?

• Auteur

Hey meiden,

Ik zit met een vraagje; We zitten nu in ronde 2, maar de eerste ronde was ik 12 dgn overtijd. Normaal een cyclus van 30 dgn. Vinden jullie dat ik gewoon de 30 dgn cylcus aan moet houden? Bij onze eerste zat ik ook op 30 dgn. Maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, 42 dgn aanhouden of gewoon 30 dgn? Best belangrijk want mijn man gaat waarschijnlijk weg voor zijn werk… Stiekem toch uitgerekend via agenda, wilde het niet doen! Wat zouden jullie doen? Alvast Thanx meiden!

Liefs Mama Sun!

#4087783 Quote

Ik zou het gemiddelde aannemen. bij mij is het ook heel erg wisselend korste 25 en langste 35, ik neem hier het gemiddelde van. Maar we klussen wel vaker. Want je weet het nooit zeker.

Nu staat het even stil bij mij want me uitstrijkje is niet goed.
    Bij onze eerst was ik meteen zwanger maar had toen een heel mooi cyclus op de dag af pecies 28 dagen en nu ….. er is niks meer over van een mooi cuclus.

succes quinta

Bloempje27
    Bijdrager
    #4088041 Quote

Ik zou uitgaan van de langste cyclus die je gehad hebt. En ik zou nadat je ongesteld bent geweest om de twee dagen gaan vrijen, zo kun je je eisprong eigenlijk nooit missen.
    Dit betekent natuurlijk wel verplicht vrijen en je moet er allebei wel zijn…… kan een probleem zijn…. het is maar een tip!
    Hopelijk ben je snel zwanger, maar het mag best een halfjaar tot een jaar duren hoor!

#4088054 Quote

Hoi,

Na het stoppen van de pil werd mijn cyclus ook in ene 32 dagen maar de maand daarna weer 28, dus ik denk dat na het stoppen van de pil je lijf de eerste maand even alles er eerst uit moet werken.
    Dus ik zou inderdaad 30 dagen aanhouden.

#4088186 Quote

Mijn cyclus was na het stoppen van de pil de eerste maanden bijzonder onregelmatig. Ik had er veel aan om te ontdekken wanneer mijn ei was: slijm enzo (ff googlen). was daarna steeds snel zwanger.

#4088768 Quote

Hoi Sunshine! (klinkt leuk he?!)

Ik heb een zeer onregelmatige cyclus, varieert tussen de 30 en 38 dagen… Ik ga meestal van het gemiddelde uit… Maar heb ook wel eens een cyclus tussendoor van 19 gehad… Kortom om het zekere vh onzekere te nemen zorg ik ervoor dat we 1x in de 2 a 3 dagen klussen…
    Ben 2x ongesteld geworden helaas, dus wij zijn nog niet zo lang bezig voor ons 1e kindje..

Ik zou dan ook voor om de dag klussen gaan tot en met de 3e week dan weet je het zeker… Toch?
    Blijft altijd gokken natuurlijk…

Maandag 24 aug is mijn 1e NOD dag.. dus ben benieuwd.. toch wel spannend elke keer weer! Vind je niet?

Succes meid!

Gr,
    Muppie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4089058 Quote

@ alle meiden!

Thanx girls! Tja lastig wel he! Sowieso proberen we om de dag te klussen vanaf dat het kan zeg maar! Tot aan wanneer ik ijn menstr. heb, zo kan je het idd niet missen! 😉 We zien het wel! Bij onze eerste was mijn langste cyclus 50 dgn en daarna was ik zwanger… Nu alleen maar afwachten.. En mijn ei vind ik lastig te checken, ik heb wel idd rond die tijd meer slijm ect. maar later die week nog een keer dus das een beetje vaag…
    En daarbij zijn we net begonnen & bij nr 1 was het na 6 mnd.. verwacht niet dat het meteen lukt… Maar hopen doen we allemaal toch?! En het zou mooi zijn als het lukt voor dat hij weg gaat, anders missen we 2 mnd..! Met 30 dgn is mijn NOD 6 sept. & 42 dgn 18 sept. Gemiddeld dan ong. rond de 10 sept! 😉 Hihi! Bedankt meiden! Succes allemaal!

Liefs Mama Sun!

#4089062 Quote

Vergat wat….! @ Quinta78, wanneer krijg je de uitslag van je uitstr? Spannend wel hoor… Hopelijk niet iets ernstigs.. Zal voor jullie duimen.. Veel succes!

Liefs MamaSun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct