Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoeveel tanden??

• Auteur
  • Hannah38
    Bijdrager
    #4087817 Quote

Leah (17mnd) heeft 2 ondertandjes, 4 boventandjes, haar 2 bovenste kiezen zijn door en de 2 onderste kiezen zijn aan het doorkomen. Nog geen tekenen van verder snijtanden of hoektanden hier…..

#4087808 Quote

Hoi,

Jesse heeft er 16, dus al een hele mond vol. Boven en onder 8 op een rij (4 tanden, 2 hoektanden en 2 kiezen).
    Ik heb eigenlijk geen idee wat normaal is.

Groetjes

#4088097 Quote

Daniel is langzaam met tanden, hij heeft boven 4 tandjes, en onder 2 tandjes.
    Als je in zijn mondje kijkt zie je ook nog geen bulten of iets wat er op lijkt dat er snel wat door gaat komen.
    We zien wel hoe het loopt, we maken er ons hier geen zorgen om, tandjes kunnen nog lang genoeg meegaan als ze doorgekomen zijn.

Liefs marina

#4088138 Quote

Hoi,

Norah is (vandaag) 18 maanden en ze heeft 16 tanden en kiezen. De laatste kies is al anderhalve maand door. Ze was er erg snel bij, vertelde de kinderarts op het cb. Ons neefje van 21 maanden heeft er veel minder. Maar ja, die loopt al 10 maanden en Norah nog niet. Alles op z’n tijd!

Groetjes,
    Jamie

#4088148 Quote

Hey,

Ik maar denken dat die van ons langzaam was met tanden, valt wel mee als ik dit zo lees….

Jordy heeft boven 4 tandjes en de 2 kiezen zijn nu net door. Beneden 3 tandjes en daar is ook al 1 kies door, bij de andere kies is wel de kaak al dik.

Groetjes Wen

#4088899 Quote

Onze dochter (17 mnd) heeft nu 7 tanden en nog geen kiezen. 4 tanden onder en 3 boven. Ze heeft wel dikke bobbels zitten op de plaatsen van de kiezen, maar die zijn denk ik voorlopig nog niet door.
    Ach, zoonlief is bijna 3 (nog 2 mnd) en moet nog steeds 3 kiezen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct