Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe mama’s voor derde kindje 2

• Auteur

Joehoe!

#4087835 Quote

Zo, hier even het laatste bericht (nou ja, officieel het eennalaatste hahahaha) van deel 1:

Nee, ik denk dat je zoiets inderdaad nooit geheel te boven komt. Je kunt verder gaan met je leven, een leuk leven hebben en tevreden en gelukkig zijn, maar er zal altijd een hoekje of plekje in je hart zijn…..

Ja hier is het ook al zo stil. Soms weet ik gewoon niet wat ik vandaag weer eens met de kinderen zal gaan doen. Diverse vriendjes zijn allemaal op vakantie en papa is ook aan het werk… Ach ja, we blijven toch maar weer iets verzinnen en anders beginnen we weer van voor af aan met wat we al gedaan hebben, hahahaha! Grappig eigenlijk. Ik heb me vroeger nooit zo gerealiseerd wat mijn schoolvakantie voor effect op mijn moeder had, maar nu….!

Janneke, waarom werd je zolang niet ongesteld dan?

Ha, mamamadelief, fijne vakantie gehad? het zou goed kunnen dat je cyclus van slag is door de BV, dat heb ik ook 2x gehad. Kijk anders eens op fertilityfriend punt com, daar kun je je vanalles bijhouden mbt je cyclus. Misschien word je er wijzer van. Dan moet je er alleen wel zin in hebben zoveel bij te houden natuurlijk!

#4087949 Quote

Hey meiden,

@Bobbian; Goh, dat is idd heel snel na de diagnose, dan kon je amper de diagnose een plaatsje geven of je was je zoontje al kwijt, verschrikkelijk en idd ik denk dat je dat nooit helemaal te boven komt………….
    @Tess; Ik ben toen ik 21 was gestopt met de pil, werd het eerste half jaar netjes ongesteld en ineens bleef ie weg, heb uiteindelijk een onderzoek gehad in het zkh, diagnose: PCO -syndroom, maar het rare ervan dat mijn menstruatie op een gegeven moment wel weer op gang is gekomen. Maar in het totaal heeft dat gedoe dus twee jaar geduurd.
    @mamamadelief; het is te hopen dat je menstruatie weer in het gareel komt.

Hoe is het met de andere mama’s?

Groetjes Janneke

#4087971 Quote

he, zijn we verhuisd naar een nieuw topic?
    Best hoor. Hier gaat het prima 😉
    Stond lekker te kokhalzen boven de kip die ik aan het snijden was, maar ja dat hoort erbij he?
    Gelukkig begin ik het effect van de oefeningen van mijn bekken gelijk te merken, de pijn wordt weer wat minder.
    Dames, ik hoop echt snel positief nieuws van jullie te ontvangen!!! Ik strooi even glitters naar jullie. Vangen!

#4087972 Quote

he, zijn we verhuisd naar een nieuw topic?
    Best hoor. Hier gaat het prima 😉
    Stond lekker te kokhalzen boven de kip die ik aan het snijden was, maar ja dat hoort erbij he?
    Gelukkig begin ik het effect van de oefeningen van mijn bekken gelijk te merken, de pijn wordt weer wat minder.
    Dames, ik hoop echt snel positief nieuws van jullie te ontvangen!!! Ik strooi even glitters naar jullie. Vangen!

#4087999 Quote

Ja, nieuw topic want we verhuisden zover naar achteren, dat het telkens zo’n gezoek is. Ik heb op ons eerste topic ook gemeld dat we nu hier zitten, dus dat zou goed moeten gaan.

Janneke, wat is PCO-syndroom? Gelukkig kwam het vanzelf weer op gang….!

Mari, dank voor de glitters!!!! 🙂 Fijn om te horen dat je zoveel profijt hebt van je oefeningen.

Misschien vandaag eisprong gehad. Ik hoop op een hogere temperatuur morgen…. In ieder geval de afgelopen dagen goed ons best gedaan 🙂 !

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4088052 Quote

Kom maar op met je glitters !!!!
    Bij mij zag het de tweede keer ook al snel maar ik had de mazzel dat het winter werd en daardoor kon ik oversized truien aantrekken waardoor we het toch tot 11 weken hebben kunnen rekken.
    (ben zelf ook niet echt slank dus dat scheelt ook haha)
    Bijna weer weekend, we hebben weinig bijzonders op het programma staan.
    Even lekkers nix is ook wel eens lekker.
    We zijn aan het uitkijken naar de vakantie want 16 september gaan wij een weekje naar Mallorca.

#4088155 Quote

Hoi allemaal.
    nou het is gebeurt de mirena is verwijderd Hahahaha dat ik me daar zo druk over heb gemaakt ,het stelde dus niets voor !
    Ik ben benieuwd hoe mijn cyclus nu op gang komt?
    hoop dat de glitters nu ook bij mij werken want ik ben er u steeds meer mee bezig (het blijft toch weer byzonder).
    Bij mijn eerste vroeg een collega na 11 weken of ik niet iets moest vertellen ha ha.
    en bij de tweede was ik wat dikker en kon ik het wat meer verbergen met wijde t-shirts en hebben we het ook met 11 weken verteld.
    Groetjes 3ewonder

#4088176 Quote

Ha die Janneke, ja ik snap het.

Enerzijds denk ik dat we het snel moeten vertellen omdat het bij mij ook snel te zien is, bovendien heb ik aan de vorige keren nogal een buik overgehouden (bleeh!). Anderzijds kan die buik nu juist ook mijn voordeel zijn, hahaha. We moeten het dus maar zien! Misschien moet ik het wel snel vertellen omdat ik dan (weer) wekenlang geen koffie meer lust, hihihi

Wat heerlijk Bobbian, Mallorca! Ik ben er ook geweest, maar dan in de lente. Prachtig eiland!

3e Wonder wat fijn dat het zo is meegevallen!

Lekker weertje trouwens hè?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct