Zo, hier even het laatste bericht (nou ja, officieel het eennalaatste hahahaha) van deel 1:
Nee, ik denk dat je zoiets inderdaad nooit geheel te boven komt. Je kunt verder gaan met je leven, een leuk leven hebben en tevreden en gelukkig zijn, maar er zal altijd een hoekje of plekje in je hart zijn…..
Ja hier is het ook al zo stil. Soms weet ik gewoon niet wat ik vandaag weer eens met de kinderen zal gaan doen. Diverse vriendjes zijn allemaal op vakantie en papa is ook aan het werk… Ach ja, we blijven toch maar weer iets verzinnen en anders beginnen we weer van voor af aan met wat we al gedaan hebben, hahahaha! Grappig eigenlijk. Ik heb me vroeger nooit zo gerealiseerd wat mijn schoolvakantie voor effect op mijn moeder had, maar nu….!
Janneke, waarom werd je zolang niet ongesteld dan?
Ha, mamamadelief, fijne vakantie gehad? het zou goed kunnen dat je cyclus van slag is door de BV, dat heb ik ook 2x gehad. Kijk anders eens op fertilityfriend punt com, daar kun je je vanalles bijhouden mbt je cyclus. Misschien word je er wijzer van. Dan moet je er alleen wel zin in hebben zoveel bij te houden natuurlijk!