Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe mama’s voor derde kindje 2

• Auteur

Kom maar op met je glitters !!!!
    Bij mij zag het de tweede keer ook al snel maar ik had de mazzel dat het winter werd en daardoor kon ik oversized truien aantrekken waardoor we het toch tot 11 weken hebben kunnen rekken.
    (ben zelf ook niet echt slank dus dat scheelt ook haha)
    Bijna weer weekend, we hebben weinig bijzonders op het programma staan.
    Even lekkers nix is ook wel eens lekker.
    We zijn aan het uitkijken naar de vakantie want 16 september gaan wij een weekje naar Mallorca.

#4088043 Quote

Hey,

Tess, het PCO-syndroom, is dat je wel genoeg eitjes hebt, maar dat deze niet rijpen, dus heb je ook geen eisprong en dus ook geen kans op bevruchting. Dit is dan even in het kort he, maar daar komt het op neer.
    Nou Tess dan is het te hopen dat goed je best doen ook beloont word hihihihi

Mari, bedankt voor je glitters!
    En heb je het al tegen mensen verteld dat je zwanger bent?
    We gaan het als het zover is denk ik wel snel tegen mensen vertellen, gewoon omdat ik het niet lang kan verbergen, de eerste keer zag je het met 9 weken al, en de tweede keer al met 6!!
    En hoe doen de andere mama’s dat?

Groetjes Janneke

#4088462 Quote

Mijn NOD is volgende week rond 22 augustus.
    Dus ik moet nog een week geduld hebben en zo wie zo ga ik er vanuit dat het een verloren maand was.
    Aankomende week komt er een hittegolf aan, dus lekker het zwembadje weer naar buiten want die had ik even in de schuur gezet.

#4088533 Quote

Hoi meiden
    @mamamadelief, yes, ik heb op 7 augustus een positieve test gedaan. Mijn laatste menstruatie was 29 juni (van de pil nog) dus heb ik lang gewacht met testen, want ik had geen idee wanneer mijn NOD was.

Ik denk dat ik een week of 6,5 a 7 ben.
    Maar dat zie ik 27 aug op de echo, hoop ik.

Vertellen… ehm ja…ik heb hier ook al een pens he! Kon met 8 weken niet meer in mijn kleren met de tweede. Maar ja, ook erg last van verstopte darmen, en vorige keer voelde ze met 8 weken de baarmoeder al boven het schaambeen.

Nou dames, veel klusplezier!
    En fijn dat het meeviel, het verwijderen van dat ding, 3e wondertje!
    Ook ben ik smal, maatje 36, maar heb ik een kort buik. Ik word snel dik. Ik denk dat ik het na die 8 weken echo toch echt moet vertellen, zeker omdat ik schooljuf ben, en mensen het gewoon ZIEN! en het koffieprobleem heb ik ook. Brr!
    Zo vervelend is dat! En dus aan mijn dochter ook, want ik vind het echt niet leuk als er straks een mama op school zegt: oh wat leuk, jouw mama krijgt een baby he? En zij weet van niksie…. het is nog wel lang wachten, maar oma’s verjaardag is een mooi ijkpunt!
    Onze ouders weten het al, en een goede vriendin van me.

#4088599 Quote

Hey meiden,

Hoe gaat het?
    We hebben gisteren heerlijk gezwommen in ons zwembad met de kids, water was ruim 28 graden.
    Is dan ook gelijk afleiding he……….want dat wachten, dat wachten…………. Ben zo benieuwd of het klussen ook resultaat heeft gehad, nog een paar daagjes en dan weten we het!!
    Mari, waarom krijg je al met 8 weken een echo?

Groetjes Janneke

#4088650 Quote

Mijn ongsteldheid is bijna over. Denk erover om ovutesten te gaan gebruiken, gewoon omdat ik lekker ongeduldig ben. Ook zou het super wezen als ik deze maand zwanger raak, aangezien we dan net op vakantie gaan als ik ongesteld moet worden, maar ja…. We zullen zien, hoop hoop.

Verder heeft mijn oudste dochter de waterpokken. Ze slaat zich er wel goed doorheen, alhoewel ze wel nu zegt: wat doen de plekjes nu toch? Ofwel ze beginnen te jeuken, sneu hoor.

@madelief: aan de ene kant wel fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden. Weet je waar je aan toe ben. Hopelijk duurt de volgende cyclus minder lang of ben je zwanger.
    @mari. Bedankt voor de glitters. Hap.. ik heb ze net opgevangen !
    @ de rest succes met de wachtdagen.

Groetjes mamajo.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4088991 Quote

Testing, testing 1,2,3 hahaha

Even kijken wat er precies is veranderd aan het forum, die lila en licht paarse kleur is wel rustgevend.
    Zal het dan eindelijk zo zijn dat als je iets schrijft het bovenaan komt te staan????

We shall see!!!!!!!!

#4089033 Quote

@Janneke,
    Dat is nieuw! Je krijgt nu bij je intake met een week of acht standaard een echo bij onze praktijk.
    Bij de eerste heb ik ook een echo gehad, toen bleek ik nog maar 5 weken ver. Drie weken later weer één, en toen nog de reguliere met 12 weken.
    Ik wist toen echt niet hoe lang ik zwanger was, nu is dat duidelijker.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct