Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe mama’s voor derde kindje 2

• Auteur

Hoi hoi!

Nou snap ik er helemaal niets meer van! Ik zit nu al bijna 2 weken op m’n ovulatie te wachten (ben erg onregelmatig, vandaar), we klussen ons drie keer in de rondte (dat is ook zóóó vervelend, hahaha), mijn temperatuur varieert nogal maar is de helft van de tijd ronduit laag (dus nog geen ovulatie geweest) en nu vind ik vandaag twee bruine druppels in mijn broekje (lang leven het witte zomergoed; meestal draag ik zwart…)!!!!! Zou het dan toch……???? Ja, en dan kan ik nu natuurlijk niet testen, want ik héb dus net geplast! Zucht. Ben niet ongeduldig hoor, heus niet! Hahaha!!! Ik kan nu dus alleen speculeren:
    Wat vóór spreekt: 1 kg erbij, opgeblazen (vooral mijn buik), rugpijn, ongigevoel, bruine druppels
    Wat tégen spreekt: 1 kg erbij, opgeblazen, rugpijn, ongigevoel (want misschien word ik gewoon ongesteld), temperatuur (vaak laag).

Hahaha, hier word ik dus niet wijzer van!!! Dus toch maar afwachten! Is de koffie al bruin?
    Als ik meer weet, dan horen jullie wel!
    (Ik vind het nu toch wel spannend!)

#4089618 Quote

Oh, Tess, wat spannend! Duimduim,
    He Janneke, dat is ook niet leuk zeg! Wat zou er nu tegen zijn, als jullie het nu zien zitten, moet je het doen, toch?
    Ben benieuwd Dames.

Vanmiddag naar mensendieck geweest. Het gaat beter, sinds ik oefeningen doe, maar als ik weer ga werken.. zal het wel weer minder gaan! We shall see!

#4089420 Quote

Hey meiden,

Hier nog steeds in afwachtng van…………..
    Heb gisteren een test gedaan, maar deze was negatief, maar dat kan ook te vroeg zijn omdat ik vandaag of morgen pas mijn NOD moet hebben, dus als er vrijdag nog niks is dan doe ik nog een testje………………oh ik ben zo ongeduldig, ik was nog liever gisteren zwanger dan vandaag, was gisteren bij mijn ouders en toen had ik het met mijn moeder over cupmaten en toen ik liet ik per ongeluk los dat als ik nog een keer zwanger word dat ook wel zal veranderen, nou ze vond dat helemaal niet verstandig in onze situatie, en we moesten er maar eens goed over nadenken……….fijn zo’n reactie! maken we nog altijd zelf wel uit denk ik………………. sorry hoor voor mijn klaagzang.
    En Tess? Heb je al getest? ben benieuwd…………

Groetjes Janneke

#4089415 Quote

He SPANNEND!!!!!
    Maar vertel het is ondertussen woensdagmorgen dus je hebt toch al getest????
    Op de hoeveelste dag zit je nu dan????

#4089697 Quote

Hey meiden,

Hier nog steeds niks, maar ga er gewoon vanuit dat ik het vanavond word.
    Tess; je houd ons wel in spanning hoor!!
    En Bobbian hoe gaat het met jou?
    Mari hopelijjk gaat het op je werk ook redelijk
    Gisteren is er een vriendin van mijj bevallen van een zoon joep! Dus volgende week even gaan kijken, heb er nu al zin in!!

Groetjes Janneke

#4089707 Quote

Hoi!
    Nog niks hoor. Ik was natuurlijk veeeeel te vroeg met testen. Innesteling is met 5 tot 7 dagen, dus dan valt er nog niet veel te testen. Ik blijf dus net zo hard in spanning zitten! Waarschijnlijk pas na het weekend heeft het zin. Het blijft een beetje gokken, omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong was. Mijn temp blijft iig tamelijk laag, dus ik ga er maar van uit dat het niets word…. Overigens moet ik jullie nog iets langer in spanning laten zitten, want ik ga een weekje uit de lucht. We ruilen van huis met vrienden…
    Janneke, wat spannend! Ik zit heel hard te duimen voor je!!! Hoezo vind je moeder dat jullie dat nu beter niet zouden moeten doen? Haar reactie is inderdaad niet leuk, maar misschien bedoelt ze het niet verkeerd? Als ze het zou weten, had ze het misschien helemaal niet gezegd… Maar ik snap je teleurstelling!
    Meiden, tot later….!
    Groetjes,
    Tess

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4089734 Quote

Oh Dames, wat spannend! Ik heb me ook eindeloos beheerst om te testen…. Je wéét gewoon hoe lang het nog duurt voor de innesteling is… Maar mijn wachten werd toen wel beloond, want de zwangerstreep kleurde nog eerder dan de teststreep, haha 😉
    Tess, een fijne week in het huis van je vrienden.

#4090224 Quote

Ow Bobbian, ik duim voor je! Spannend.
    Ik vind het ook heel spannend, want maandag ga ik weer werken, en donderdag wordt mijn zoontje twee jaar, en hebben we de eerste afspraak bij de vk!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct