Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe mama’s voor derde kindje 2

• Auteur

Hey meiden,

@ Bobbian, een hele fijne vacantie, geniet ervan!
    @ Mamajo, spannend!!! en anders idd een vacantiebaby, zo zijn ze bijj ons alle twee verwekt hihihi
    @Tess, dat is in ieder geval gunstig toch, ben benieuwd wat de gyn zegt.
    Hier is het verder rustig, ik ben er deze maand niet zoveel mee bezig als afgelopen maand, het gaat zeg maar wat meer ontspannen, al hoop ik natuurlijk wel met het gewenste resultaat, we zien wel……………..als ik kon zou ik de bevruchting er in kijken maar ja dat gaat niet he whahaha
    We hebben hier in belgie een reclame van centea ( verzekeringsbank) en dan zie je dat er een hoop zaadjes naar binnen zwemmen en elke keer tegen die eicel aan botsen, maar zonder resultaat, totdat er een omdraait en naderhand een terugkomt met een bos rozen, en die mag dan wel naar binnen, ik zeg tegen mijn liefie; als dat zo makkelijk zou gaan, zou handig zijn!
    Nou meiden tot binnenkort!!

Groetjes Janneke

#4095744 Quote

Hoihoi!

Mari, ik tel met je mee de dagen af hoor! Het zal fijn zijn dat kleine wurmpje even te zien, niet waar?!!!
    Mamajo, wat spannend! Ik zit heel erg hard te duimen voor je!!!
    Janneke, hoe is het met jou?
    Bobbian, het is goed even op te letten in het vliegtuig dat je een extra (losse) riem krijgt. Als het goed is heeft je kleine nog geen eigen vliegstoel en dan moet hij bij je op schoot met stijgen en landen. Met die extra riem kun je hem op schoot aan jouw riem vastmaken. Toen wij naar Mallorca gingen heeft niemand daaraan gedacht en wij wisten het niet! Toen heb ik nog wel gedacht dat het knap link kan zijn met zo’n kleintje los op schoot. Later hebben we nog eens gevlogen en toen wel met zo’n riem en dat voelde een stuk beter!

Ik heb inmiddels zowaar een temperatuurstijging gehad, dus wellicht ook een eisprong. Ik verwacht niet dat het wat uithaalt, maar het is in ieder geval gunstig dát m’n temp gestegen is. Over twee weken naar de gyn….

Mamajo en Bobbian, alvast een hele fijne vakantie! geniet ervan!!!!

groetjes,
    tess

#4095741 Quote

Hé meiden,
    hier nog niets hoor, maar ik verwacht dat vanavond of morgen. Tis wel spannend hoor, wel ontdekte ik vrijdag een pukkeltje, grr.. da’s meestal een voorteken voor ongesteld. We zullen zien… meer kan ik ook niet doen. Testen voor NOD doe ik niet, aangezien ik niet verwacht al vroeg te kunnen testen, aangezien ik nooit klachten heb en altijd pas later achter mijn zwangerschappen kwam.
    @ mari… succes met afwachten. Hopelijk is het snel volgende week voor je.

Woensdag gaan we iig op vakantie. Dus mocht het niet gelukt zijn, kunnen we voor een vakantiebaby, ha, ha.
    Gr. mamajo.

#4095716 Quote

He mamajo hoe gaat het?? morgen je NOD dag is er al iets te zien, ik hoop natuurlijk voor je van niet.
    Vertel vertel!!!

#4096196 Quote

Hé meiden.
    Nou tot dusver niet ongesteld, maar ook (nog) geen positieve test. Ik heb vanmorgen 1 van Sensitest gedaan, maar ik zei al tegen mijn man dat het mij zou verbazen als die positief aan zou geven, omdat ik bij mijn vorige zw.schappen ook pas laat positief testte. Dus er gaat gewoon een test mee in de koffer en gaan we daar wel testen.
    We zien wel, alhoewel ik toch denk dat ik zwanger ben. Ik ben er toch nooit eerder achter gekomen al vanaf dag 1, dus we moeten onze naam wel hoog houden, ha, ha.
    Ik denk niet meer dat ik jullie nog mail voor de vakantie, dus iedereen veel klus of afwachtplezier.
    Gr. mamajo.

#4096522 Quote

O mamajo spannend!!!! en nu je op vakantie gaat hou je ons helemaal in spanning.
    Ben je voor 16 september al weer terug??? want anders moet ik meer dan 2 weken wachten tot dat ik het weet.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4096831 Quote

Spannend!!!! Ik ben heel benieuwd en duim voro je.
    Morgen mag ik voor mijn echo. Ik laat het jullie weten!

#4096938 Quote

Hey meiden,

Mamajo, je laat ons wel heel lang in spanning zitten hoor!! Ik duim voor je dat het raak mag zijn!
    Mari, Heel veel suces vandaag, zal een kaarsje branden…………………..
    Tess, hoe is het met jou?
    En Bobbian, hoe gaat het met jou?
    Hier is het wachten weer begonnen, we zullen wel zien………………….
    Morgen gaan we op kraambezoek bij een vriendin van ons, leuk al dat klein grut!

Groetjes Janneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct