Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nieuwe mama’s voor derde kindje 2

• Auteur

Hey meiden,

Mamajo, je laat ons wel heel lang in spanning zitten hoor!! Ik duim voor je dat het raak mag zijn!
    Mari, Heel veel suces vandaag, zal een kaarsje branden…………………..
    Tess, hoe is het met jou?
    En Bobbian, hoe gaat het met jou?
    Hier is het wachten weer begonnen, we zullen wel zien………………….
    Morgen gaan we op kraambezoek bij een vriendin van ons, leuk al dat klein grut!

Groetjes Janneke

#4097511 Quote

He SUPER Mari!!!!!!! wat fijn dat het allemaal goed was en er goed uitzag.
    Altijd leuk als je weer een datum weet dat je een echo krijgt.

#4097315 Quote

Yes het was goed dames!!!
    Keurig 2 weken verder!! Dus nu bijna 9 weken zwanger, 17/18 april uitgerekend (op de echo foto staat 8w6d, maar op de pc kwam de berekening op 8w4dagen, dus ik houd het maar gewoon op half april!!
    Voor jou ook aftellen, Bobbian.
    Ik moet 1 okt voor mijn 12 weken echo. Die stond al voor volgende week, maar dat is wat onzinnig 😉

#4097304 Quote

He Mari,

Was het allemaal goed??? nou houdt jij ons ook al in spanning!!!! Vertel vertel!!!!!

Ik heb gisteren de verloskundige gebeld voor een afspraak i.v.m. onze vakantie en ik kan gelijk na mijn vakantie komen.
    23 sept terug, 24 sept. echo en 25 sept intake gesprek.
    Bij mijn verloskundige hebben ze zelf geen echoapparaat dus daarom moet ik eerst ergens anders heen voor de echo.
    Ze vroeg gelijk hoe het met mij was en met de kleine man, zij heeft ook mijn laatste bevalling in het ziekenhuis gedaan.

#4097982 Quote

Dit is echt niet te geloven. Dit kán gewoon niet.
    Vanochtend heb ik positief getest!!!!!!! Ik zit al bijna vier maanden te mieren met de vraag of ik überhaupt wel een eisprong heb, ga deze week zelfs naar de gyn, en dan ben ik zwanger!!!!! Ik durf geloof ik nog niet zo blij te zijn…. Ben het stiekem toch… Hoe kán dat nou???? Maar het staat er echt!!! Ik geloof dat ik morgen nog een test ga halen, gewoon omdat ik het niet kan geloven!

Mari, wat fijn dat het goed is!!!! Met de anderen ook alles goed?

Tjéminé……!

#4098037 Quote

Hey meiden,

Hey mari, kei goed nieuws!! SUPER!!
    En Tess, wat lees ik nou? Ook kei SUPER natuurlijk!
    Nu nog Mamajo goed nieuws en dan kunnen jullie allemaal glitters uit gaan strooien voor mij en elke maand kaarsjes gaan branden hihihi
    Maar het mooiste zou zijn als ik natuurlijk ook snel zwanger zou raken, dan gaan we ongeveer allemaal gelijk op!
    Goh Tess, ben ik wel benieuwd hoe ver je bent………….
    Hou ons wel op de hoogte he………..

Groetjes Janneke

G

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4098047 Quote

Ha Janneke,

Ja, ik heb echt geen idee hoe ver ik dan ben, maar ik denk nog niet zo heel ver, omdat er bij mij nog niet zo heel lang zoiets als een temperatuursstijging te zien is. Nu terugkijkend lijkt het er inderdaad op, maar ik heb het al die tijd totaal niet duidelijk gevonden. Ik voel me ook niet anders dan anders. Ik ging eigenlijk zomaar testen (ja, hoe gek kun je zijn hihihi!), en omdat ik over een paar dagen naar de gyn ga.

En glitters kun je volop krijgen hoor meid! Ik duim heel erg hard dat mamajo en jij ook snel zwanger zijn!
    Van mezelf moet ik het eerst nog even zien, ik bedoel, misschien nog een keertje testen ofzo. Ik heb nog een beetje extra bevestiging nodig, dit komt totaal onverwacht! Maar ik kan het niet helpen: ik smile van oor tot oor!

Groetjes, Tess

Duimduimduimduimduim duimduimduimduimduim duimduimduimduimduim duimduimduimduimduim !!!!!

#4098111 Quote

He Tess, wat maak je ons nou????
    Stiekem testen en dan gewoonm zwanger zijn
    SUPER!!!!!!!!!!!!! wat leuk zeg!!
    Wanneer mag je precies naar de gyn??
    Gelijk even via een echo natuurlijk laten kijken hoever je bent.
    Nou meiden, ik hoop zo dat de andere ook snel mogen volgen want dan kunnen we elkaar van de zwangerschappen op de hoogte houden.
    Ik brand een kaarsje voor jullie hoor, ook op vakantie (moet wel want ze geven alleen maar regen op, de hele week op mallorca precies als wij er zijn BLEEHHHH, daarna weer stralend zonnig als wij weggaan)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct