Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1332612 Spannend Danielle Mag Maandag Al Naar Psz

• Auteur

Eigenlijk was er pas in december plek voor Daniëlle maar vanochtend werd ik gebeld en ze hebben maandag dus al plek, ik moet zeggen dat ik best een beetje zenuwachtig ben! Gek he?
    Ze zal op de maandag en de woensdagochtend gaan van 08:30u – 11:30u. Nou ik ben benieuwd hoe ze het zal vinden, uiteraard horen jullie dat weer,

groetjes van Sonja

#4087980 Quote

heb je al gekeken?
    Jesse mag in sept, maar ik wil eerst kijken.
    Spannend zo’n tijd!

Gr ,linda

#4087997 Quote

haai

spannend he , Ryan gaat 4 september voor het eerst
    hij gaat de dinsdag en vrijdag ochtend
    ben erg benieuwd hoe die het zal vinden

maar je zegt maandag?? heben ze bij jullie geen schoolvakantie??

groetjes moekje

#4088033 Quote

Wat spannend inderdaad meid. Maar Danielle zal het vast leuk vinden met al die andere kindjes. Wat leuk dat je bij jullie voor beide ochtenden kunt kiezen…Bij ons gaan ze een ochtend en een middag. Dus Rik is opgegeven voor maandagmiddag en vrijdagochtend…..

Nouja in ieder geval laat je wat weten als ze weer thuis is maandag!

Groetjes Saskia

#4088185 Quote

Hai,

Inderdaad spannend!! Ik ben ook overal wezen kijken en niet alles voelde goed moet ik zeggen. Ik denk dat we nu de goede te pakken hebben maar of dat echt zo is moet blijken natuurlijk.
    Mette start 2 september op de pz. Ze gaat eerst een aantal keer op de woensdag en als ze goed gewend is gaat ze ook op de maandag. Ik ben ook al best een beetje nerveus hoor..

lfs ing

#4088241 Quote

HOi Sonja,

Nou ik had vanmiddag al gereageerd, maar ik zie nu mijn reactie niet meer…..
    Maar wil je veel succes wensen met het voor het eerst wegbrengen naar ‘ vreemden’
    En maandag willen we precies weten hoe t was!

groetjes MAris

#4088271 Quote

Spannend hoor voor het eerst naar de peuterspeelzaal!
    Kan me voorstellen dat je zelf even aan het idee moet wennen, maar ze zal het er vast heel leuk vinden!
    Lekker spelen met andere kinderen en weer een nieuwe omgeving erbij.

Succes maandag en we lezen het natuurlijk hier wel 🙂

groetjes Tamar

#4088273 Quote

Spannend hoor voor het eerst naar de peuterspeelzaal!
    Kan me voorstellen dat je zelf even aan het idee moet wennen, maar ze zal het er vast heel leuk vinden!
    Lekker spelen met andere kinderen en weer een nieuwe omgeving erbij.

Succes maandag en we lezen het natuurlijk hier wel 🙂

groetjes Tamar

#4088274 Quote

oeps 2x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct