Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Spannend: Daniëlle mag maandag al naar PSZ!

• Auteur

Wat spannend inderdaad meid. Maar Danielle zal het vast leuk vinden met al die andere kindjes. Wat leuk dat je bij jullie voor beide ochtenden kunt kiezen…Bij ons gaan ze een ochtend en een middag. Dus Rik is opgegeven voor maandagmiddag en vrijdagochtend…..

Nouja in ieder geval laat je wat weten als ze weer thuis is maandag!

Groetjes Saskia

#4088029 Quote

@ Linda, nee ik heb nog niet gekeken, maar het zit hier 2 minuten vandaan en van de buitenkant ziet het er goed uit. We zullen het zien maandag.

@ moekje: ik heb echt geen idee hoe de vakanties hier lopen, Daniëlle is onze 1e dus nog geen ervaringen met vakantie, ik werd gebeld dat ik maandag al kon komen dus denk dat de vakantie hier al voorbij is

#4088829 Quote

Hoi Sonja,

Als het goed is is je kleine/grote meid nu op de PSZ. Loop je al doelloos rond in huis? Mis je dat getuttel al, of vindt je het wel lekker rustig?
    Ik ben héél benieuwd wat ze ervan vond.

Groetjes, Karin

#4088841 Quote

Mick gaat vanaf juni naar de peuterspeelzaal. Het eerste ochtendje mocht ik mee. Ik was heel erg zenuwachtig en hij had nergens last van. Hij vind het helemaal geweldig!!!!! Als ik hem kom ophalen dan kijkt hij me aan zo van ” ben je er nu al weer” dus gaat echt helemaal goed komen. En het is echt heerlijk om weer even wat tijd voor jezelf te hebben. Al gaat de tijd heeeeel snel. As maandag gaat ook Mick weer naar schooltje. Dan is de zomervakantie in Zuid Holland voorbij. Sterkte en weet zeker dat ze het geweldig vind. Groetjes Jiska en Mick

shivana2505
    Bijdrager
    #4088932 Quote

Hoi Sonja,

Hoe was het eerste dagje van Daniëlle op de psz? Kon ze snel wennen? En jij ook? ^_^

Groetjes,
    Shivana

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct