Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1332693 Weer Spannende Dagen

• Auteur

Hoi meiden,

Het is weer zover deze maand; het klussen houdt niet op 😉 en het begint alweer spannend te worden.
    Ik heb deze maand weer met ovutesten gewerkt en had tot mijn grote verbazing donderdag al een LH piek. Vanochtend weer een negatieve test. Mogelijk dat ik op dag 16 ook al een positieve test gehad zou hebben maar toen heb ik niet getest. Mijn LH piek ligt nl normaal gesproken op dag 21.

Maandag hebben we geklust en woensdag en donderdag ook. Vanavond nog een keer en misschien zaterdag ook wel. Ik vind het echt een groot feest haha! Ik hoop dat het deze keer gaat lukken. Ik wil niet nog langer wachten!!

Zou bijna denken dat we het nu echt wel goed hebben gedaan maar ik durf niet teveel te hopen…nog meer meiden die nu rond de ei zitten? Succes met klussen!

En voor alle zwangeren: geniet er lekker van, het is een groot feest weet ik uit ervaring!!!

Groetjes Joy

#4088196 Quote

Ja, hier is het ook spannend,,wij klussen nog zonder testen, zit op de 10 dag,,,,14e zou eisprong moeten zijn,,,we zijn begonnen met klussen aangezien het natuurlijk de vraag is wanneer is het zover,,,in ieder geval ergens de komende dgen dus we klussen rustug verder,,,laatste 4 maanden cyclus van 28 dagen,,,en ook precies 28 dagen…
    spannend spannend,,,we gaan voor een tweede maar het is net zo spannend als bij de eerste….wie weet zijn we over een paar dagen zwanger!!!!

#4088214 Quote

Hoi dames,

Ook hier gaat het weer spannend worden. Voor ons word dit de eerste ronde na mn tweede miskraam. Voordat ik zwanger werd van mn zoontje (nu bijna 11 maanden) had ik altijd een cyclus van 26 dagen. Na mn zwangerschap ben ik 2 keer ongesteld geweest en daarna dus 2 keer zwanger, dus heb geen idee waar ik op moet rekenen. Ik ga uit van 26 dagen en dan heb ik dus zondag zo’n beetje mn ei en mn NOD op 29 augustus. Ik vind het wel er spannend worden weer. Afgelopen 2 zwangerschappen ben ik meteen de eerste keer zwanger geworden, dus we wachten af.

Liefs Jen

#4088216 Quote

Hoi dames,

Ook hier gaat het weer spannend worden. Voor ons word dit de eerste ronde na mn tweede miskraam. Voordat ik zwanger werd van mn zoontje (nu bijna 11 maanden) had ik altijd een cyclus van 26 dagen. Na mn zwangerschap ben ik 2 keer ongesteld geweest en daarna dus 2 keer zwanger, dus heb geen idee waar ik op moet rekenen. Ik ga uit van 26 dagen en dan heb ik dus zondag zo’n beetje mn ei en mn NOD op 29 augustus. Ik vind het wel er spannend worden weer. Afgelopen 2 zwangerschappen ben ik meteen de eerste keer zwanger geworden, dus we wachten af.

Liefs Jen

#4088217 Quote

Hoi dames,

Liefs Jen

Ik hoop niet dat ie nu 10 keer word geplaatst, want ik krijg het niet voor elkaar, de site blijft hangen

#4088259 Quote

Hee joy,

spannend he, ik heb deze maandag voor het eerst ovu test gedaan; gisteren heel vaag, vandaag duidelijker streep. ik verwacht morgen de lh piek, tenminste ik denk dat de streep dikker kan. op zich ook volgens berekening. en ja, zoals als je klust met veel plezier is het goed toch? Ben je al lang bezig?

groetjes,

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4088399 Quote

hoi

Ik ben nieuw hier…we zijn al 1,5 bezig om zwanger te worden..het zijn momenteel weer spannende dagen, zal ik ongesteld worden of niet?!

Ga jullie reacties lezen hier op de site!

groetjes!

#4088503 Quote

@mama van binkie: wij zijn ook voor een tweede bezig. Inderdaad net zo spannend als de eerste! Ik kijk er weer enorm naar uit,misschien ook wel omdat ik een fantastische zwangerschap heb gehad en in een gemakkelijke 3 uur ben bevallen…
    wel gek hoor, misschien is er binnenin wel al van alles bezig! Ik heb denk ik mijn ei of net gehad aangezien ik donderdag een positieve ovu test had..we zijn inmiddels een beetje klusmoe haha!

@Jen: ik hoop voor jou dat het net zo snel gaat als de vorige keren en dat je nu lekker onbezorgd zwanger mag zijn!

@Line75: in april heb ik de spiraal laten verwijderen en sinds vorige maand zijn we echt gericht bezig. Bij mijn eerste was ik in 8 maanden zwanger dus als ik nu zwanger zou zijn of zou worden is het veel sneller!

@Loesje: spannend meid, na 1/2 jaar proberen mag het ook wel he! Heel veel succes!

Groetjes Joy

#4088541 Quote

Hallo, het is hier inderdaad spannend. Ik heb een vraagje voor de dames. Ik heb een cycles van 28 dagen, eisprong zou dus de 14e dag zijn, echter zit ik nu op dag 11 en heb het idee dat vandaag mijn eisprong is,,,kan dit kloppen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct