Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weer spannende dagen!

• Auteur

@ mama van binkie, ik heb ook een wat vroegere eisprong volgens mij. op dag 12 van mn cyclus.

@ joy, dank je voor je lieve woorden. Wij zijn ook bezig voor een tweede. Ik heb een zoontje van bijna 11maanden wat na een zorgeloze zwangerschap van ruim 42 weken werd geboren na een bevalling van ruim 30 uur, vacuum verlossing en uiteindelijk een keizersnede 😉
    Ik denk alleen dat ik na deze twee miskramen pas na de 11de week minder bezorgd zal zijn. Ik hoop zo dat het nu inderdaad weer een beetje snel gaat, ben nu al bijna een half jaar zwanger geweest zonder resultaat. best heftig voor hoofd en lijf.

Liefs Jen

#4088603 Quote

@mamavanbinkie: kan allemaal hoor. Er is slechts een heel klein percentage dat op dag 14 de eisprong heeft. Ik had de afgelopen maanden een cyclus van 29 dagen en had de eerste keren pas op dag 21 mijn eisprong!

@Jen: jeetje wat een bevalling! Ik besef me telkens weer dat ik enorm geluk heb gehad! Is de zwangerschap van je zoontje wel in 1 keer goed gegaan? Want dat vind ik altijd zo wonderbaarlijk, eerst een “normale” zwangerschap en vervolgens 2 miskramen. Je weet dat je lichaam het kan, en dan gaat het toch 2 keer fout. Ik ken het gevoel niet maar leef erg met je mee. Veel gehoord advies waarschijnlijk maar blijf vertrouwen in je lijf. Jullie kindje komt echt wel weer!! Ik ben nu ook meer bezig met of het allemaal wel goed zal gaan en of de tweede ook gezond ter wereld mag komen, Bij de eerste was ik alleen maar in de wolken en dacht ik niet na over mogelijk misgaan. Beter misschien maar nu met een gezond kind ben ik er meer mee bezig.

Voor mij is het nu duimen. Ik geloof dat mijn ei nu wel geweest is. Gisteravond hebben we heerlijk geknuffeld in bed en een filmpje gekeken. Als het nu niet gelukt is weet ik niet wat ik er meer aan moet doen maar ja, dan was dit nog niet onze tijd (lekker cliche haha maar ja!)

#4088655 Quote

Leuk om van jullie allemaal te horen, klusmoe,,,ja die kan ook in de Van Dalen,,,,maar het klopt inderdaad,,,ik klus graag,,maar soms word je inderdaad klusmoe,,ik heb het idee mijn eisprong te hebben gehad en heb nu een vreemd gevoel in mijn buik,,,,maar volgens mij houden mijn hormonen me me gewoon voor de gek. Maar nu kunnen we uitkijken naar de laatste dag van de maand, als het goed is kunnen we dan gaat testen of het raak is geweest,,,spannend…

mama van binkie

#4088692 Quote

Ja haha klusmoe, ik ga hem voordragen!
    Ik werd de laatste cyclus op dag 32 ongesteld en de 2 cyclussen ervoor exact op dag 29. Daarom dacht ik de laatste keer ook dat het raak was..lichte teleurstelling dus daarom hou ik voor het gemak maar weer 32 dagen aan en dan kom ik uit op 27 augustus.

Wanneer hebben jullie je NOD of is het net zo gokken als bij mij?

Fijne avond voor wie dit nog leest!
    Ik ga een vies mannetje in bad doen…..

#4088707 Quote

Hoi Joy
    Uh,,ik ben ongeveer 4 maanden geleden met de pil gestopt en mijn cycles is drie keer achter elkaar precies 28 dagen geweest. Mijn eerste NOD is volgens de berekeningen 1 sept..het kan wel zijn dat ik eerder een test zou kunnen doen als mijn eisprong inderdaad op dag 11 is geweest,,,we kunnen momenteel niet meer dan klussen en wachten,,,spannend dus de 27e….
    Bij mijn zoontje was ik in de tweede ronde meteen zwanger,,,ik ga er dus vanuit dat het nu ook snel gaat….misschien ijdele hoop maar toch..gr. mama van binkie

#4089006 Quote

Ja dat zou ik ook hebben. Lekker hoor in de 2e ronde al zwanger! Dat scheelt een hoop onzekerheid en een hoop testen (in mijn geval hihi)
    Nu valt de tijd natuurlijk ook nog erg mee. 4 maanden geleden zijn wij ook gestopt en van mijn zoontje was ik in 8 maanden zwanger. Ik heb nu ook hoop op een snellere zwangerschap want anders vind ik het leeftijdsverschil te groot worden (mijn zooontje is nu 22 maanden). Maar je hebt het niet voor het zeggen he!

Hoe zit het trouwens met afscheiding na de eisprong? Ik weet dat het niet meer draderig is maar nog wel normaal? Ik heb momenteel weer wat dikkere troebele afscheiding en weet niet meer of ik dat met mijn eerste zwangerschap ook had..of blijft dat gewoon doorgaan in het begin?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4089084 Quote

Hoi dames, Hier is het ook spannend. Ik moet nu tot zondag wachten of mijn menustratie komt. Ik test niet of ik een eisprong heb. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Ik ben af en toe al weet misselijk geweest, maar nu maar wachten. Ik ben u bezig voor de derde. De eerst 2 zwangerschappen gingen heel snel. Jullie horen van mij.

Ook een mama van 2 kids.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct