Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1332764 Zwangerschapsstriemen

• Auteur

binnenkort ga ik weer beginnen met smeren,proberen de straie tegen te houden.
    De vorige keer gebruikte ik de creme van vichy,die heeft wel wat(niet alles tegengehouden).Nu wil ik wel wat anders gaan proberen wat minder duur is,heeft iemand nog tips?alvast bedankt

groetjes

#4088125 Quote

ik heb van zwitsel een creme
    het heet voor mama

deze houd de houd soepel etc

zit pas op 10 weken dus kan niet zeggen of het werkt maar denk probeer het tube is rond de 10 euro

groetjes yvet

#4088141 Quote

Olijfolie. Daar zit een lading vitamine E in en dat werkt heel goed tegen littekenweefsel. Of anders gewone vitamine E creme, die kan je bij De Tuinen ed kopen.

#4088200 Quote

Olijfolie dat is wel een hele goede tip in deze fase, want daar zit tenminste geen parfum in. Ik kan die luchtjes van al die cremes en olietjes echt niet verdragen op het moment.

Normaal gesproken gebruik ik de huile tonic van clarins, maar die lucht, ik word er niet goed van op het moment!

#4088202 Quote

Nou ik ben bij mijn vorige zwangerschap flink aan het smeren geweest, maar helaas heeft het echt niks geholpen. Mijn buik zit echt helemaal vol met straie. Dus ik smeer nu alleen als ik onder de douche weg kom. Er zal misschien nog wel wat meer straie bij komen nu. Helaas.

Liefs marielle

#4088321 Quote

Denk net als Marielle dat we er niet veel aan kunnen doen. Het enige voordeel dat je hebt door te smeren is, dat je misschien een beetje bijdraagt je huid in goede conditie te houden, maar volgens mij helpt een dure creme dan niet beter dan de niveapot. De doorbloeding door het smeren en de goede vochtbalans is het enige dat eventueel wat doet.. Heb de nodige littekens van de vorige 2zwangerschappen. Deze zal me er ongetwijfelt nog een paar opleveren..

x Taraneh

#4088452 Quote

Ik heb gister cremes (1 voor buik en 1 voor borsten) gekocht van etos, staat inderdaad “mama” op, alleen daarom al vond ik het leuk om te kopen haha.
    een vriendin adviseerde te smeren zelf heb ik zoiets van baadt het niet dan schaadt het niet, ik zie wel.

#4088467 Quote

Ik gebruik zelf Bio Oil. Dit had ik al gekocht voor een litteken op mijn gezicht, en toen stond daarop dat het goed is om tijdens je hele zwangerschap te smeren… Dus ik smeer wel, je weet het nooit of het helpt, ruikt ook lekker.

Groetjes Linda

#4088484 Quote

ik gebruik zelf nu ook zwitsal van mama
    by mn vorige zwangerschap gebruikte ik 1 olie van de gea drogist nou het heeft allemaal niet geholpen heb echt vreselijke striemen aan overgehouden terwyl ik echt tenger bent….
    maar jah het is voor 1 goed doel tog?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct