Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Iemand ervaring met misschien wel of geen miskraam?

• Auteur

Hallo,
    Ik zal even mijn hele verhaal vertellen.

Afgelopen maandag heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was heel licht positief. Omdat hij maar zo licht was, wilde ik komende week nog een test doen, was er niet helemaal zeker van.
    Nu kreeg ik gisteren een beetje bloedverlies, eerst bruin (je zou zeggen oud bloed) daarna ook wat rode druppels.
    Ik heb toen de verloskundige gebelt om te vragen of het een miskraam zou zijn?!
    Zij zei me nog even af te wachten omdat het nog alle kanten op kan gaan en dat het nog te vroeg is voor een echo (vandaag 6 weken). Het bloedverlies is vannacht erger geworden echt menstruatie zou ik zeggen.
    Omdat ik een beetje twijfelde aan de test van afgelopen maandag heb ik vanochtend toch nog een test gedaan om er in ieder geval zeker van te zijn dat ik zwanger was/ben.
    Deze was weer licht positief.
    Daarna de huisarts gebeld.
    Ze kon uiteraard niets voor me doen, maar ze adviseerde het me af te wachten, omdat het toch niet zeker een miskraam hoeft te zijn. Het schijnt voor te kunnen komen dat sommige vrouwen nog een gewone menstruatie hebben als ze toch zwanger zijn.
    Ik moet nu nog 2 weken af wachten omdat ze dan pas een echo kunnen maken.
    Ik heb haar maar gezegd van het negatieve uit te gaan dan kan het alleen maar positief worden toch?!

Heeft iemand ervaring met mijn verhaal en hoe is jullie verhaal afgelopen?

Alvast bedankt.
    Groetjes, Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct