Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Is het nu wel of geen miskraam?!

• Auteur

Maandag ochtend een lichte positieve test gehad, omdat hij licht positief was wilde ik komende week nog een test doen.
    Maar gisteren kreeg ik wat donker bloed verlies (oud bloed) en een aantal rode druppels. Hierna heb ik de vk gebeld om te vragen of het een miskraam zou kunnen zijn en wat te doen. Omdat ik vandaag 6 weken zou zijn kon ze nog geen echo maken. Ook heeft bloedverlies niet persé een miskraam te zijn. Ze adviseerde me om nog even te wachten en om vandaag voor over twee weken een afspraak te maken.

Gisteravond werd het bloedverlies erger en kreeg ik ook wat buikpijn. Nu is het een (voor mijn gevoel) menstruatie. Vanochtend de huisarts gebeld omdat ik het vermoede heb dat het een miskraam is.
    Ook zij kon natuurlijk niet veel voor me doen, allen zij zei dat het niet persé een miskraam hoeft te zijn. Het komt namelijk wel eens voor dat een zwangere vrouw een menstruatie krijgt terwijl zij zwanger is. Dus ook nu moet ik nog steeds twee weken wachten tot een echo uitsluitsel zou geven.

Hieft iemand hier ervaring mee en hoe loopt het bij jullie af?
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct