Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1332889 Kunnen Jullie Nog Je Eigen Kleding Aan

• Auteur

Ik heb sinds gister een zwangerschapsspijkerrokje aan, zit veel fijner dan mijn eigen kleding, krijg ook al een buikje

#4088252 Quote

Hoi
    bij mij zit alles verschrikkelijk strak, daarnaast voelt het gewoon niet zo fijn meer om strakke broek/rok om mijn buikje te hebben, ben maar 8w 5 d maar snap het. Er ligt een spijkerbroek en rokje klaar misschien moet ik er ook maar aan toegeven.

zit vast heerlijk

#4088286 Quote

aantal broeken zitten niet meer zo lekker, maar een flink aantal ook nog wel.
    Het zijn gewoon echt je opgezwollen darmen waar je last van hebt.

#4088302 Quote

Ik kan mijn eigen kleding nog wel aan maar het knelt inderdaad aan alle kanten.

#4088320 Quote

Ik kan alles nog aan. Heb wel en wat opgezette buik, maar het valt nog niet op. Ben benieuwd hoelang dit zo blijft. Bij mijn 2e droeg ik na 5 mnd zwangerschapskleding, maar toen was ik nog geen 30+ ;-). We zullen zien. Voor de meiden die uit dr kleding barsten. Niks van aantrekken. Als je die zwangerschapsbroek/rok een beetje handig combineert valt t niet op. Weet alleen wel dat ik na 4 mnd mijn zwangerschapskleding spuugzat was… Dat is wel een nadeel als je al zo vroeg aan die broeken begint.

x Taraneh

#4088375 Quote

Hey Dames,

Ook ik pas sinds een week of 3 al mijn eigen kleren niet meer. Dus ik loop sinds de 6e/7e week al met positiekleding,
    Al een aardig buikje te zien, misschien komt het ook omdat het er 2 zijn bij mij?
    Heb nog geen positiebroeken gekocht alleen jurkjes. Broeken moet ik nog even gaan zoeken.

Liefs,

Marye

#4088391 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier! Vandaag precies 8 weken zwanger. Maar ook ik pas sinds deze week m’n eigen broeken niet meer… Ga vandaag maar es positiekleding halen!

x, Klaske

#4088394 Quote

ik heb van de week ook maar eens wat zwangerschapkleding gehaald, en het zit heerlijk!!! geen last van misselijkheid meer. kon echt niks meer verdragen op mijn buik.
    liefs

#4088411 Quote

ik loop alleen nog maar in leggings,die pas ik tenminste nog!ik had vanaf week 7 ook al een buikje,nu ben ik bijna 12 weken en het lijkt al of ik 5 maanden zwanger ben,haha,ik zweer op leggings en een jurkje,en het is in de mode nu,mooi toch?

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct