Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1332889 Kunnen Jullie Nog Je Eigen Kleding Aan - pagina 2

• Auteur

Ik ben nog niet dikker (qua kilos, borsten wel maat groter en die buik voelt vooral dik) maar toch zit alles niet meer lekker… ik ga dit weekend op een paar broeken van die elastieken met knoopsgat zetten, dat moet toch weer een maand of wat respijt geven. alleen niet zoveel zomertruitjes die daar dan overheen vallen dus dat nog even uitzoeken 🙂
    verder inderdaad leggings met een tuniekje!

(ben nu 10 wk 5 dagen)

groetjes Marij

#4088425 Quote

ik pas ook alleen nog mijn grotere broeken. Als ik een rokje of jurkje aan heb valt het best heel erg op, vind ik zelf.
    Heb nu 2 wk vakantie, maar maak me al wel zorgen over als ik weer aan t werk moet. We hebben vrij strakke bedrijfskleding en ik denk dat het gaat opvallen. Wilde het eigenlijk nog even stil houden, maar twijfel of dat gaat lukken 🙂

Groetjes, Marijne 8,1 wk

#4088411 Quote

ik loop alleen nog maar in leggings,die pas ik tenminste nog!ik had vanaf week 7 ook al een buikje,nu ben ik bijna 12 weken en het lijkt al of ik 5 maanden zwanger ben,haha,ik zweer op leggings en een jurkje,en het is in de mode nu,mooi toch?

groetjes

#4088394 Quote

ik heb van de week ook maar eens wat zwangerschapkleding gehaald, en het zit heerlijk!!! geen last van misselijkheid meer. kon echt niks meer verdragen op mijn buik.
    liefs

#4088391 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier! Vandaag precies 8 weken zwanger. Maar ook ik pas sinds deze week m’n eigen broeken niet meer… Ga vandaag maar es positiekleding halen!

x, Klaske

#4088375 Quote

Hey Dames,

Ook ik pas sinds een week of 3 al mijn eigen kleren niet meer. Dus ik loop sinds de 6e/7e week al met positiekleding,
    Al een aardig buikje te zien, misschien komt het ook omdat het er 2 zijn bij mij?
    Heb nog geen positiebroeken gekocht alleen jurkjes. Broeken moet ik nog even gaan zoeken.

Liefs,

Marye

#4088360 Quote

Ik erger me er niet aan, ik vind het wel leuk hoor om alvast die kleding te dragen, vindt die buik nooit erg en iedereen weet het al dus het mag best gezien worden 😉

#4088597 Quote

Heb vrijdag mijn eerste zwangerschapsspijkerbroek gekocht! Geen idee dat dat nu al kon, maar het zit toch echt wel super lekker. Niemand die het al ziet dat ik zwanger ben, maar voel het zelf wel, opgezette buik, mijn “gewone” broeken zitten met een knoop los lekkerder zeg maar. Verder zijn leggings en de tuniekjes ideaal voor nu!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen