Ik had van tevoren ook van alles bedacht, maar het liep toch weer anders dan gepland. Gelukkig was het kerstvakantie en hadden alle ouders, (schoon) zussen en vrienden vakantie. Toen mijn vliezen braken op zondagavond en ze uit het bekkens schoot moest ik acuut naar het zkh. Gelukkig wonen mijn ouders op 5 min. afstand en waren ze er zo.
Wij zijn in het zkh blijven slapen maar geen wee te bekennen dus complete rust…Maandag overdag was toevallig oma dag dus dat was geregeld en ’s nachts is Nynke bij mijn schoonzus blijven slapen voor het geval het zou beginnen, dan kon Jurgen meteen komen zonder eerst oppas te moeten regelen. En dat was maar goed ook want Mare is die ochtend geboren (en Jurgen was nog te laat…).
Om een lang verhaal kort te maken…zorg dat je iemand achter de hand hebt, en voor de rest kun je het toch niet sturen. Je weet toch niet hoe het gaat lopen.
Ik wens je in ieder geval een super voorspoedige bevalling (ondanks dat ik het alleen heb gedaan, vond ik het prima te doen die tweede)!!
En succes met de laatste loodjes.
groetjes,
Patty mv Nynk en Mare