Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

opvang van je andere kind tijdens de bevalling?

• Auteur

Hoi,
    Wij hebben mijn schoonouders gebeld om te komen en op de jongens te passen. We hebben gebeld op het moment dat ik echt naar het ziekenhuis moest (dat wilde ik zelf, de verloskundige is ook niet meer thuis geweest) omdat het heftig werd. Skip was toen al op en keek tv…. ik had verwacht dat hij erg naar mij zou toekomen en zo, maar hij had weinig interesse haha. Gelukkig maar!
    Ik denk dat kinderen het niet zo bewust meemaken op die leeftijd, ze weten natuurlijk ook niet precies wat er allemaal gebeurt.
    Een uur later was Lot er al en hebben we naar huis gebeld. Skip was dolenthousiast aan de telefoon, heel leuk was dat.
    Succes met de laatste loodjes!
    Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

#4090174 Quote

wij hebben op het moment dat de verloskundige zei je mag je spullen pakken en rustig naar het ziekenhuis gaan
    (ik wilde graag in het zieknhuis bevallen)
    op dat moment direct mijn zus gebeld, die er dan ook binnen 10 min was.(het was om twee uur ’s nachts)
    zij heeft de oudste mee naar haar huis genomen(kon niet anders ze heeft zelf ook kinderen thuis)

ik ben er ook erg druk mee geweest,maar uit eindelijk ging het perfect!

#4090316 Quote

Hoi hoi,
    Ook ik maakte me voor de bevalling van Noor wel druk over de opvang van Thom. Het belangrijkste is volgens mij dat je iemand achter de hand hebt, die vrij snel bij je kan zijn als het nodig is. Ik ben ’s middags bevallen en hoopte het tijdens de middagdut van de oudste te doen, maar hij had in de gaten dat de baby er aan zat te komen en was al vroeg weer wakker. We hebben hem dus alsnog laten ophalen door mijn schoonmoeder. Daarna was Noor snel geboren.
    Veel succes met je bevalling, het komt vast goed!
    Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct