Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333053 Al Lang Bezig

• Auteur

Hi,

Wij zijn al een aardig poosje aan het proberen om zwanger te worden…(meer dan een jaar…)
    Zijn er nog meer meiden die dit meemaken?

Groetjes!

Bloempje27
    Bijdrager
    #4088410 Quote

Ik wil je heel veel sterkte wensen, want vrienden van ons zijn ook al 19 maanden bezig…. we leven intens met hen mee en weten hoe moeilijk het is.
    Zelf ben ik wel vrij vlot zwanger geraakt, maar 5 maanden wachten is al lang als je het heel graag wilt, laat staan langer dan een jaar!
    Er is een forum voor meiden die er langer over doen om zwanger te worden, maar misschien had je die al ontdekt.
    Ben je al een traject van onderzoeken gestart? of willen jullie daar nog mee wachten?

Heel heel veel sterkte…. en ik hoop echt voor je dat je gauw zwanger bent? Gaan jullie voor het eerste kindje?

#4088415 Quote

Ben net nieuw hier, fijn dat je me wijst op het forum als het langer duurt, had het nog niet eens gezien.
    We gaan na de zomer na de huisarts..het begin misschien van onderzoeken etc.
    We gaan idd voor ons 1e kindje..dus allemaal extra spannend omdat je niet weet hoe het loopt!
    Maar wie weet…

Groetjes

#4088418 Quote

Oh ben net nieuw hier en had dat andere forum nog niet gezien, dus fijn dat je me daar even op wijst.
    We gaan na de zomer naar de huisarts, dus wie weet het begin van onderzoeken etc.
    We gaan voor ons 1e kindje, dus extra spannend allemaal omdat we niet weten wat ons te wachten staat.

Groetjes!

Bloempje27
    Bijdrager
    #4088424 Quote

Bij vrienden van ons blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn. Voor de zekerheid hebben ze haar eileiders doorgespoten en de arts gaf wel aan enige weerstand te voelen. Nu zijn haar eileiders waarschijnlijk toch verstopt geweest, kunnen ze op echo’s dus niet altijd zien. Ze maken nu weer veel meer kans en ze verwachten dat ze binnen nu en een halfjaar zwanger is….. dus trek aan de bel, soms kan het maar iets heel kleins zijn en kunnen ze je verder helpen…. maar moeilijk is het wel! Je hoopt zo elke maand…. en na een tijdje gaat het toch echt heel veel verdriet doen…. wat logisch is… zet ‘m op meid, blijf het positief bezien…. ook al zie je er misschien soms nooit een zwangerschap meer van komen…. 97% wordt binnen een jaar zwanger, 99% binnen 2 jaar, 99,8 % met hulp en 0,2% blijft kinderloos. Dus de kans is echt maar heel klein…..
    Enne…. je mag er ook om huilen hoor want je hoeft niet altijd sterk te zijn…..

#4088427 Quote

Ah die tranen zijn er regelmatig, om me heen zijn er zoveel mensen wel zwanger..maar het blijft idd wel lastig..kan een deze dagen ongesteld worden (of niet) dus best wel weer spannend!!
    0,2% is idd wel een klein percentage, wist niet dat dat zo laag ligt!

groetjes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4088698 Quote

hey hallo,
    wij zijn ook al een jaartje bezig met een zwangerschap. We hebben al een zoon van 2 en al een miskraam gehad, dus tja we weten dat het kan, maarja zo weet je ook wat je mist…

Hier komt mn nod as maandag, dus ook wéér spannend.

hebben jullie nog tips om dr minder mee bezig te zijn?

groetjes.

#4088750 Quote

Ik merk vooral dat het helpt om lekker bezig te zijn…maar ja dat lukt ook niet altijd..vandaag lekker naar het strand geweest en er geen moment aan gedacht!
    Succes morgen!!

Groetjes

#4089029 Quote

hey hey,
    had tikfoutje, want maandag de 24e is mn nod! Helaas nog weekje wachten….
    Na mn miskraam ben ik weer half jaar bezig. Mag je dr weer een jaar voor uittrekken ja? oh.. dan kunnen we dus nog ff.

Probeer dr zo minder mee bezig te zijn, maar is zo moeilijk…

Succes allemaal,

groetjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct