Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

al lang bezig?

• Auteur

hey hey,
    had tikfoutje, want maandag de 24e is mn nod! Helaas nog weekje wachten….
    Na mn miskraam ben ik weer half jaar bezig. Mag je dr weer een jaar voor uittrekken ja? oh.. dan kunnen we dus nog ff.

Probeer dr zo minder mee bezig te zijn, maar is zo moeilijk…

Succes allemaal,

groetjes!

#4089040 Quote

hallo meiden,

ook wij hebben er bijna een jaar over gedaan, nu gelukkig 10 weken zwanger van de eerste!! hebben allerlei onderzoeken gehad, gelukkig was er niets afwijkends bij beiden…ik ben vooral m’n zinnen gaan verzetten, door flink te gaan stappen en lol te maken, tuurlijk jank je tussendoor wel, maar ikprobeerde positief te blijven ondanks dat er drie vriendinnen al zwanger waren…

houdt moed en ga zeker naar de huisarts, wie weet is het iets kleins waardoor het niet lukt…

liefs

#4089360 Quote

Hallo meiden,

Ben ook nieuw hier, maar toch fijn dat jullie willen antwoorden. Wij zijn al bijna 2 jaar bezig en hebben ook al de nodige onderzoeken gehad, het is elke maand weer een teleurstelling als je weer ongesteld wordt.

Mocht jet na een jaar niet gelukt zijn ga dan zeker naar de huisarts, uiteindelijk is bij ons gebleken dat mijn eileiders niet goed doorgankelijk waren, hier hebben ze in mei iets aan gedaan en nu mogen we het weer een half jaar zelf proberen en dat is eerlijk gezegd wel heel erg fijn, even uit de medische molen.

En loesje, mocht je iets willen weten, ja mag alles vragen!

Liefs
    In november zien we wel weer verder, of we gaan voor de eerste echo, waar we natuurlijk vanuit gaan (hoe moeilijk ook) of voor de kijkoperatie.

Ik wil iedereen heel veel sterkte en succes wensen in ieder geval!

#4089361 Quote

geldt natuurlijk ook voor alle andere meiden met vragen, haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct