Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333146 Waar Is Het Topic 3de Kindje Deel 3 Gebleven

• Auteur

Hallo meiden, ik kan ons topic nergens meer vinden.
    Ben weer terug van vakantie en heb gisteren weer een hele mooie echo gehad. Alles goed dus en zelfs toch iets verder dan we dachten.
    26 februari uitgerekend.
    Het echte genieten kan nu gaan beginnen!

Maarre, op welke pagina staan we nu???

Groetjes Suus

#4088509 Quote

hoi suus we zitten alweer op pagina 16 een end weg dus ik ving het opzich wel prima om hier verder te gaan dat scheelt weer een hoop moeten we maar even bekijken

wat mooi dat je een goede echo hebt gehad fijn zeg

is je vakantie ook leuk geweest?

ik spreek je wel weer

#4088616 Quote

Dank voor je berichtje.
    Ga ik daar even bijlezen.
    Misschien is het handig om weer in een nieuw topic verder te gaan want het is me toch een gezoek, ppffft.

Vakantie was prima! Lekker even er tussen uit geweest en nu mijn laatste dagje alweer. Morgen begint het echte leven wer en ik heb er helemaal nog geen zin in. Maar ja, het moet he! Hihihihi.

Groetjes Suus

#4088732 Quote

Hee Suus,
    Lekker geweest? Waar was je ook al weer geweest? E wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad! Toch een geruststelling na die onzekerheid.

Ik vind het trouwens prima om hier verder te gaan, dat scheelt weer een hoop extra keer klikken.

Hier alles prima. Ik ben er misschien morgen nog even, maar dan ben ik weer een weekje weg. Even kamperen op een kwartier rijden van huis. Gaan we de verjaardag van mijn oudste vieren.

#4088734 Quote

Edith, fijn dat er duidelijkheid is, maar jammer dat het niet gelukt is natuurlijk.

#4095882 Quote

Hai meiden,

Wat een zooitje is dit forum zeg. Ben je 2 weken op vakantie kan je niks meer terugvinden. Ik hoop dat “onze meiden” wel blijven zoeken en ons vinden want ik ben wel erg benieuwd hoe het met iedereen is. ‘Vind het van deze site ook erg slecht, volgens mij beseffen ze niet dat wij met elkaar toch een beetje een band krijgen.
    Helaas ben ik dus niet zwanger uit Italie teruggekomen ( chris, jij wel???). Wel een heerlijke vakantie gehad. Ben nu weer aan boord van het mannetje want mijn eisprong zit er weer aan te komen. Goh, ik ben echt benieuwd naar iedereen, begrijp dat Edith wel duidelijkheid heeft maar toch niet zwanger is. Heb dus alle informatie gemist vanaf half augustus. Balen Edith, en de rest van de meiden, waar zijn jullie?

Gr. Debby

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4096651 Quote

Hoi Debby,

Welkom terug van vakantie! We zitten inmiddels op pagina 26(!)

En jawel, ik ben idd zwanger terug gekomen uit Italië – vandaag 6w3d. Maar erg onzeker hoor na twee mk in 6 maanden. Maar kom lekker bijlezen en schrijven op pagina 26!

Liefs, Chris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct