Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333194 Vroege Eisprong Ken Dit

• Auteur

Hallo allemaal,

Het is hier inderdaad spannend. Ik heb een vraagje voor de dames. Ik heb een cycles van 28 dagen, eisprong zou dus de 14e dag zijn, echter zit ik nu op dag 11 en heb het idee dat vandaag mijn eisprong is,,,kan dit kloppen?

Alvast bedankt voor jullie reacties. Mama van binkie

#4088550 Quote

Hi mama van Binkie,

Ja volgens mij kan dat wel. De eisprong is nooit exact op de helft van de cyclus, al zegt men van wel. Dus het zou zomaar kunnen dat deze bij jou al na 11 dagen is.

Gr. Tamara.

#4088552 Quote

okee, bedankt, ik dacht even dat het mijn hormonen zijn die me voor de gek houden,,,dat betekend vanavond weer klussen,,,gezellig….en spannend….

gr mama van binkie

#4088604 Quote

Ja hoor zoals ik in het vorige topic al schreef: ik heb het pas heel laat in mijn cyclus en veel vroeger kan ook hoor! Ik heb een collega en zij heeft op dag 7 haar eisprong!

Bloempje27
    Bijdrager
    #4088754 Quote

Een ovulatietest kan zekerheid bieden!
    Zou zowiezo om de 2/3 dagen gaan vrijen en niet alleen op de dag van de eisprong….. dan heb je meer kans en liggen er al zaadcellen klaar…. als je dan een vroege eisprong hebt, maakt het niet uit!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct