Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333372 Wanneer

• Auteur
  • SabineF
    Bijdrager

Ik moet (als alles goed is) 23 aug ongesteld worden. Maar in dat weekend gaan we naar een pretpark en ik wil geen risico’s door rare dingen te doen (weet niet wat voor effect een achtbaan bv heeft op een vrucht, maar het lijkt me niet echt goed) kan ik ook al eerder testen of zijn deze dan erg onbetrouwbaar??

Groetjes!

#4088730 Quote

Zolang de vrucht nog niet meer dan een paar cellen is, zou ik lekker naar dat pretpark gaan. Als het kwaad kon in dit stadium gingen alle ongewenst zwangeren wel naar een pretpark…

Bloempje27
    Bijdrager
    #4088753 Quote

Ja hoor kan geen kwaad. Als dit kwaad zou kunnen dat zouden de verloskundigen dit in hun info wel vermelden. Maar als je je er niet prettig bij voelt, dan sla je de hefstigste attracties toch een keer over? Maarre…. probeer jezelf niet vast te leggen omdat je eventueel zwanger bent…. de eerste twee weken zit alles zo veilig opgeborden (en daarna ook) dat het geen kwaad kan hoor…..
    ga pas rekening houden met zwanger zijn als je het ook daadwerkelijk bent…. zelfs roken en alcohol hebben geen effect op een vrucht van 2 weken… pas wanneer de placenta aan is gemaakt… niet dat ik zeg dat je maar moet gaan roken en drinken, het heeft alleen effect op je vruchtbaarheid, niet op de vrucht in een vroeg stadium, die leeft van voedsel wat in de eicel zit.

SabineF
    Bijdrager
    #4088889 Quote

bedankt! kan ik weer veilig lol maken 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct