Hai,
Mijn zoontje is juist geen goede eter en dat is dus ook niet fijn!
Hij groeit wel goed, hij was op 23 juni 68 cm en bijna 8 kilio (moet morgen weer naar het CB dus weet dan hoeveel hij gegroeid is). Luca is bijna 8 maanden.
Hij heeft een tijd lang zijn aardappel/groente/vlees niet willen eten, echt maar 3 hapjes en nu gaat dat wel weer goed maar wil hij zijn laatste fles niet leeg drinken. Hij drinkt de laatste 3 dagen maar zo’n 100cc terwijl ik hem eerder 210 gaf. Het is ook altijd wat.
Ik zou het heel fijn vinden als hij alles op zou eten zodat we geen strijd hoeven te leveren. Echt strijd leveren doen we niet maar het wel frustrerend als je allerlei trucjes uit moet halen om hem maar te laten eten of drinken. Luca drinkt maar tussen de 50 en 100cc diksap op een dag naast zijn gewone 3 flessen van 180 cc en zijn fruit en warme eten. Aan tussendoortjes doen we (nog) niet omdat we dan weten dat hij minder goed warm eet. Hij eet wel een hele boterham op een dag en hij krijgt 3 eetlepels bambix door zijn eerste fles.
Wees blij dat ze zo’n goeie eter is want andersom is ook niet leuk. Dus trek je niet teveel aan wat anderen zeggen.
Veel liefs
Nataly