Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333617 Cyclus Van 50 Dagen Of Langer

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik stel me even voor, ik ben Ingrid 27 jaar en
    sinds eind mei ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik ook graag een kleintje willen en proberen we zwanger te worden. Nu was ik dus eind mei nog ongesteld van de pil en daarna een cyclus van 34 dagen (30 juni) weer ongesteld.
    Maar tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb gister een test gedaan die was negatief. Hebben jullie wel eens zo’n lange cyclus? Ik ben ongeveer 5 jaar aan de pil geweest en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik daarvoor ongesteld was.

Groetjes Ingrid

#4089031 Quote

hai hai,
    ik ben niet aan de pil geweest, dus kan je helaas niet helpen.
    Kun je dr niets op internet over vinden?
    Maar ff… duurt wel erg lang hé?

Succes ermee, hoop dat t snel gaat lukken het zwanger worden!

groetjes!

#4089037 Quote

hoi,

dat is heel vervelend he!
    ik heb het zelf ook gehad,toen ik gestopt was met de pil duurde het 3 maanden voordat ik uit mezelf ongesteld werd..een hele lange eerste ronde dus!2de ronde duurde 34 dagen dagen dus was ik blij mee,menstruatie is net over dus we gaan voor ronde 3.
    het is dus het ontpillen waar je ook last van hebt..kan helaas wel even duren voordat de pil uit je lijf is!

succes!

groetjes zonnetje

#4089055 Quote

Bedankt voor de reacties.

@sasjeroen ik had wel vanalles gezocht op internet en ook wel ontpillen maar had niet gedacht dat dat zo lang duurde. Ik dacht namelijk dat je dan na 1 keer zonder pil het beter zou gaan. Dat was ik dus 30 juni maar dat heeft dus nog wel met de pil te maken.

@zonnetje 3 maanden is echt lang. Toen de stap was gezet om te stoppen met de pil wil je het natuurlijk zo snel mogelijk. Maar ja we zijn net begonnen. Nog even geduld hebben dus.

Groetjes Ingrid

#4089070 Quote

@ Ingrid,

Vervelend meis! Bij onze eerste kindje had ik ook 1 mnd een cylcus van 50 dgn.. Maar toen waren we 5 mnd bezig, uiteindelijk een maand overgeslagen & toch nog een menstr. Maar de ronde(7) erna waren we zwanger.. Het is lastig te bepalen… kan de pil zijn hoeft niet natuurlijk! Meer dan afwachten & heel veel klussen kan je niet doen! 😉

Het schijnt zolang als je aan de pil bent geweest; bv. 7 jr dat je dan in zoveel mnden (7-8) zwanger zou kunnen zijn.. Broodje aap denk ik, maar soms klopt het wel!? Vraag het is om je heen, best grappig, maar zegt echt helemaal niks hoor!

Veel Succes!!

#4089745 Quote

Hoi hoi,

Ja ik had laatst ook een cyclus van 38 dagen, vond dat ook al behoorlijk aan de lange kant en echt vervelend omdat je dan meteen zo’n hoop krijgt als je na een week of 4 nog niet ongesteld bent geworden en eigenlijk een testje wil doen maar ook nog even wil wachten voor meer zekerheid……Zucht. Wachten duurt echt lang……

XX Mees

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4090164 Quote

Het duurt echt lang. Inmiddels is het alweer vrijdag en nog geen rode duivels hier.
    Als ik volgende week nog niet ongesteld ben misschien nog maar eens een test doen of de huisarts even bellen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct