Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333703 Pfff Wat Een Rot Dag

• Auteur
  • reisa
    Bijdrager

De titel is nog zacht uitgedrukt. Ik moet mijn verhaal kwijt. Mijn man is in februari/maart helemaal door de mangel gehaald door de cardioloog ivm vage klachten van benauwdheid en pijn op de borst. Maar ze konden niets vinden, alles was goed.
    Vanochtend had hij sinds lange tijd dezelfde klachten, maar hij was toch maar gaan werken. Zijn hart was in orde toch. Maar hij voelde zich steeds beroerder worden en uiteindelijk heeft een collega hem toch maar naar de zaak gebracht waar hij met onze auto langs de huisarts is gegaan. Daar werd een hartfilmpje gemaakt en het was helemaal niet goed.
    Ik mijn vader gebeld, die woont vlakbij, die heeft op de meiden gepast en met mijn man naar het ziekenhuis. Inmiddels was zijn hartslag echt torenhoog. Met pieken tot wel 244 slagen per minuut. Met medicijnen ging het niet omlaag. Daar sta je dan. Pfff, begin weer te huilen.
    Uiteindelijk hebben ze met cardoversie, dat is een schok onder narcose, zijn hartslag weer normaal gekregen. En ging het weer goed. Hij heeft ook geen hartschade opgelopen. Daar waren ze eerst wel bang voor. Nu maar hopen dat het niet terug komt. Morgen gaat de cardioloog overleggen hoe verder.

#4089069 Quote

Jee meid, wat schrikken. Niets zo erg als er iets in je gezin gebeurt!
    Ik wens jullie heel veel sterkte en praat hier maar lekker van je af.

Heel veel liefs Irene

#4089108 Quote

Jee wat is dat schrikken meid.
    Ik denk aan jullie . Heel veel sterkte.

groetjes lisette

Anninas
    Bijdrager
    #4089128 Quote

Wat zullen jullie geschrokken zijn.
    Praat hier maar lekker van je af.
    Heel veel sterkte!!

Groetjes Anne

reisa
    Bijdrager
    #4089129 Quote

Vannacht is alles goed gegaan. We horen zo wat er nu verder gaat gebeuren.

#4089178 Quote

Wat schrikken voor jullie,
    Ik hoop dat ze nu wel gericht wat gaan en kunnen doen, veel sterkte ermee,

liefs marina

#4089187 Quote

en weet je al wat meer?

#4089211 Quote

Wat heftig zeg! Gelukkig was hij op tijd in het ziekenhuis en is de nacht ook goed gegaan. Maar wat zullen jullie geschrokken zijn! Is er al nieuws uit het ziekenhuis?
    Veel sterkte!
    Groetjes,
    Dory

#4089233 Quote

Hey,

Wat ontzettend heftig zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn, gelukkig heeft zijn hart geen schade, hopelijk hebben ze hierdoor wel een goed beeld gekregen wat er bij je man mankeerd want dat is vaak het probleem!
    Ik heb zelf een hartritmestoornis,, nou is dat veel voorkomend, maar het ´vangen´ op beeld is vaak moeilijk, maar nu hebben ze dat dus als het goed is, dat is dan wel weer geruststellend,!
    Heel veel succes met de contole ed..

Liefs MJ

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct