Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1333726 Leuk Want Hier Draait Het Om

• Auteur

Hey meiden!

Ik dacht laat ik eens een grappig onderwerp aan kaarten! Rond deze tijden, stoppen met de anticonceptie, is er zo veel sex dat is echt niet normaal! Maar als het nou eenmaal is gelukt, wordt het dan minder…? Euhm…. En wat vinden onze mannen ervan! Hahaha! En voor de meiden die al een kindje(s) hebben, de sex is anders dan voor de kids of niet? Vond het wel een leuk idee omdat het hier vooral allemaal om draait! Ben benieuwd naar jullie reactie! Zal mijn reactie er ook bij zetten!

Liefs MamaSun!

#4089079 Quote

@ Myself
    Toen het eenmaal bij de eerste was gelukt, wilde ik het liefst elke dag, verschrikkelijk! Mijn man werdt er heel af en toe gek van.. Heel af en toe dan he 😉 Mogen jullie best weten! En als het er eenmaal is, moet je eerst wachten tot het weer kan, dan wordt het minder, maar uiteindelijk weer gewoon, & niet meer zomaar ineens.. Want stel je voor dat… ! En nu zijn we weer bezig voor een 2e.. Ineens veel sex, moet ook wel maar dan kunnen we er wel tijd voor maken.. Anders ben je gewoon moe & is het niet nodig.. Raar eigenlijk toch…???!!
    Maar zeg nou zelf, in deze tijden voel je je eigenlijk best goed.. Maar toch lukt het niet om altijd zoveel sex te hebben…! Dat vind ik best grappig als je er over nadenkt!

Greets!!

#4089118 Quote

Haha… heeeel herkenbaar! Wij hadden al best vaak sex dus het was bij de eerste niet zo dat we ineens meer gingen sexen om zwanger te worden. Tijdens de zwangerschap kon ik wel de hele dag door sex hebben, er hoefde maar iets te gebeuren en ik was alweer heet… We hadden al vrij snel na de bevalling (ks) weer sex en dat was eigenlijk meteen weer prettig. Ook toen de kleine er was werd het aantal keer dat we sex hadden niet veel minder. Pas toen we allebei een drukke baan kregen gingen we het minder vaak doen. Inderdaad maken wij nu ook meer tijd voor sex nu we graag een tweede kindje willen. Nou ja, meer tijd, eerder meer zin. Vaak willen we wel maar zijn toch moe en dan gaan we maar slapen. Nu gaan we in zo’n geval eerst nog wat knuffelen en rotzooien en van het een komt dan eigenlijk altijd het ander…

Groetjes Patricia

#4089261 Quote

Hoi mamasun,

Hier iemand bij wie het sexleven na de zwangerschap echt veel beter is geworden. We waren al een poosje bezig voor de eerste en toen voelde het steeds meer als moeten. tijdens mn zwangerschap hebben we nog best veel sex gehad, maar op een gegeven moment kon het echt niet meer.
    Na de bevalling (na lange bevalling waarbij het kind bija geboren was toch maar een keizersnede) zijn we toch al snel weer met sex begonnen en de sex is veel beter en vaker geworden dan voor de zwangerschap. Nu zijn we bezig voor een tweede kindje en we hoeven eigenlijk niet verplicht te vrijen omdat we het al vaak zat doen zal ik maar zeggen. alleen net na mn miskramen wilde ik even 1,5 week niet.

Liefs Jen

#4089339 Quote

Hahaha leuk onderwerp hoor!
    Dat zijn dingen die toch iedereen zich afvraagt!
    Stoer dat je het vraagt!
    Je hebt bij mij ook gereageerd, dus wellicht weet je wie ik “ben”…
    Wij zijn bezig voor ons 1e kindje en we zijn niet te stoppen!! hahahahaha… en als ik het zo begrijp kan er dus nog veel moois in het verschiet liggen zo te lezen! IK BEN VOOR!! hahaha… vriendin van mij had dat inderdaad ook…
    Ik zie het wel wanneer het zover is… dan laat ik het je weten hoe het met mijn behoefte gesteld is….

Fijne avond enne….. genietse ;-)!!
    Dan doe ik dat ook! haha….

Liefs Muppie

#4089434 Quote

Ik was altijd vrij anti-sex en dat gaf wel eens problemen in mijn relatie…dat bleek door de pil te komen, want ik ben 1,5 jaar geleden gestopt en mijn behoeftes zijn flink gegroeit…zo erg dat ik nu vaker wil dan mijn vriend haha. Vooral in mijn vruchtbare periode pfffff dan word ik soms gek van mezelf, maar dat schijnt normaal te zijn haha

Wij hebben dan ook bijna elke dag sex…alleen niet als mijn vriend erg moe is van het werken. Maar de lol in sex hebben en weten waar je het voor doet, is gewoon super leuk 🙂

Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het bij mij zal gaan als ik zwanger zou zijn….of de behoefte dan zal blijven, sterker zal worden of weer zal verdwijnen.

Liefs en leuk onderwerp 🙂

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4089613 Quote

Bij ons is niet vaker dan normaal. één á twee keer per week. Heb nog wel even veel zin ( als ik stop met de pil, merk ik dat wel aan mijn libido…haha)
    Maar ik heb nu al last van mijn bekken, dus was de lol er voor mij nu toch een beetje af, sinds ik zwanger ben (7,5 a 8 weken)

SabineF
    Bijdrager
    #4089815 Quote

Bij ons is het echt enorm veranderd.
    In het begin hadden mijn vriend en ik een soort schema, naja gewoon om de dag sex. Maar hoe meer sex we hadden, hoe meer zin ik kreeg.
    Heel raar maar ik ben de laatste 2 weken echt zo …. dat ik hem zelfs na zn werk niet eens begroet maar meteen mee naar boven sleur, haha.
    Ik hoop wel dat dit aanblijft want ik vind het geweldig en het versterkt op de een of andere manier toch onze band nog extra!

#4090126 Quote

@ alle girls!

Leuk dat jullie allemaal reageren! Was echt benieuwd wat er zou gebeuren! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat als er weer eentje bij komt…
    En ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat het toch op de een of andere manier je relatie versterkt! 😀 Hoe meer sex hoe beter! (Niet overdrijven natuurlijk!!) Ik denk dat de pil toch wel een verschil maakt… Vind het echt leuk dat er op gereageerd is! Ben benieuwd of er nog meer reacties komen! Zo zie je wel dat het echt bij iedereen verschillend is!
    Voor iedereen, heel veel plezier & genieten natuurlijk!!!! Voor je het weet moeten we er om de 3uur uit en is er geen tijd meer voor! 😉

Liefs MamaSun!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct